Кайл Янг, виконавчий віце-президент з дистрибуції та маркетингу серіалу The Chosen (Вибрані), розповів, що партнерство з Netflix, Amazon Prime Video та Peacock допомогло збільшити кількість глядачів цієї кінострічки про служіння Ісуса. За його словами, міжнародна дистрибуція також відіграла важливу роль у зростанні серіалу. Нещодавно четвертий сезон стартував у кінотеатрах Бразилії.
“Одна з цілей The Chosen — зробити так, щоб серіал побачило якнайбільше людей. Перші чотири роки виробництва пішли на те, щоб охопити 100 мільйонів людей. І ось за останні 15 місяців ми заволоділи увагою ще 100 мільйонів людей”.
Фонд “Прийди та побач”, некомерційний партнер “Вибраних”, ставить собі за мету охопити 1 мільярд глядачів.
Зйомки п’ятого сезону розпочнуться у квітні. У ньому буде показано в’їзд Ісуса до Єрусалиму перед Його розп’яттям.
“Весь 6-й сезон охоплюватиме один день, тому охопити один тиждень у 5-му сезоні здається розкішшю”, – сказав творець і режисер Даллас Дженкінс.
Джерело: inVictory