Габріела Кубі, німецький соціолог, спеціаліст з гендеру, католичка, мати трьох дітей. Її книга “Сексуальна революція. Руйнування свободи в ім’я свободи” з’явилася в 2012 році і за шість тижнів зникла з книжкових полиць. Через шість тижнів книгу чекало перевидання. Монографію високо оцінив папа Бенедикт XVI і запросив пані Габріелу у Ватикан. Серед багатьох схвальних відгуків, виділимо слова німецього католицького теолога Андреаса Ляуна. Він назвав “Сексуальну революцію” книжкою століття. 30 травня переклад на українську був презентований в Києві, а 31 травня пані Габріела Кубі виступила з лекцією в римо-католицькому храмі Марії Матері Церкви:
“Зараз я знову в Україні, тому що опублікована ось ця книжка “Сексуальна революція. Руйнування свободи в ім’я свободи”. Ми всі живемо в цю нову епоху, і спостергіаємо, що з 1968 року здійснюється переворот сексуальної моральності. Ми живемо посеред цього, і кожен із нас має поставити собі питання: “А що я маю робити з даром сексуальності, завдяки якому з’явився на світ?”
Коли християнство 2000 років тому з’явилося, це була надзвичайна сексуальна революція, яка прийшла в поганський світ.
В поганському суспільстві сексуальність посідає чільне в культурі. Сексуалізуються діти. І раптом з’явилися християни. Вони виразили думку, що секс має бути тільки між чоловіком та жінкою.
Чи вірите ви що це справажній шлях сексуальності?
І якщо ви це вірите, то зустрінете труднощі на цьому шляху. Якщо Ви є батьками, матимете труднощі у вираженні цієї правди своїм дітям. Навчання Церкви про секс вважається тягарем. Але чому Церква так навчає? Тому що це відповідь на питання, що є у кожному людському серці. Кожен з нас прагне любити, мати справжню любов. І коли Ви закохані Ви кажете улюбленій особі: “Ти, тільки ти і назавжди”. Тоді зникають непотрібні речі. Ми маємо іти вузькою стежкою.
Кожна дитина хоче мати тата і маму, щоби обидва були в єдності, щоби вони були біологічними батьком і матір’ю. Я мала це бажання і страждала, коли мої батьки розвелися. Мені тоді було 20 років. Статистика стверджує, що діти із розлучених сімей також розлучаються. І це великий хрест у моєму житті – жити в двох розбитих сім’х. Я маю трьох дітей. Тепер у мене є онук.
Багато років тому одна жінка побачила, що моя сім’я зруйнована, вона прийшла і сказала мені: ” Молись”. І я молилася Новенну до Божого милосердя біля статуї Буди. Я стала католичкою в 1998 році. Тепер двоє моїх синів одружені і вони сказали “так” перед вівтарем, коли одружувалися. Це велике благословення.
Якось мені потрапила до рук книжка “Секс і культура”. Її автор не був християнином, але його цікавило співвідношення сексуальності зі ступенем розвитку суспільства та культури. Він був антропологом, який вивчав різні культури. Його висновок:
“Висока культура може існувати лише за умов суворих сексуальних вимог.”
Я була в різних країнах світу, і всюди чую захват: “Яка прекрасна Європа”. Вона дійсно прекрасна, але не будемо забувати, що вона заснована на християнській культурі. Це висока культура, заснована на суворій сімейної моралі, сексуальності, але зараз вона руйнується.
Відбувається прорив сексуальної революції. Я була студенткою Вільного університету в Берліні. Тодішній культурі університетського середовища був властивий вільний комунізм, радикальний фемінізм, вихід з рабства материнства. Чи бути матір’ю це рабство?
Неконтрольована сексуальна культура це основа вільного марксизму. Ідея полягала в тому, що коли ви живете вільно в сексуальному плані, то ви живете у вільному суспільстві. Ця культура не зупинилася. Коли комунізм бул зруйнований в 1991 році, ми думали, що від цього часу живемо в неідеологізованому суспільстві. Ми не були готові зустрітися з новою ідеологією, яка робить нас рабами нашої сексуальності.
В 1990 з’явилася центральна праця цієї ідеології. Книга Gender Trouble: Feminism and the Subversion of Identity авторства Джудіт Батлер. Її робота називалася підривом ідентичності.
…Гендеризм змінює мову. Термін гендер був впроваджений в 1995 році в Пекіні. Конференція була ініційована радикальними феміністками, які були лідерами думки на тогочасних зборах. І вони наполягли, щоби гендер був впроваджений в документи ООН. Гендер впроваджував руйнування поняття «біологічна стать». Джудіт Батлер говорить щось дивне. Немає двох статей, а є гендерна плинність. Люди не усвідомлюють цього. З’явився новий термін сексуальна орієнтація в документації Амстердамського договору Європейського Союзу. Амстердамський договір говорить, що ми не дискримінуємо людей за ознаками хвороби, статі, релігійних переконань, а також і за ознаками сексуальної орієнтації.
Сексуальна орієнтація, яка не має будь-яких меж, захищена базовим документом Європейьского Союзу в 1999 році. І боротьба продовжується і продовжується, тому що християни спали.
Коли ніхто не ставить злу будь-яких меж, то межою буде смерть.
Іван Павло ІІ сформулював два терміни: культура життя і культура смерті. Через 20 років боротьба продовжується від стадії до стадії, і один із пунктів цієї боротби – одностатеві шлюби по всій землі. Ті, хто за це бореться, чинять це засобами фондів Сороса, Рокфелера, Гейтса, а також за допомогою таких ресурсів, як Гугл та Фейсбук. Більшість молодих людей думають, що це прогрес…
У всіх культурах і всіх епохах шлюб означав бажання створити союз чоловіка та жінки. Люди одної статі не можуть вжити по відношенню до себе поняття “одна плоть”, бо вони не можуть дати життя. Якщо ви чоловік та дружина, то ви маєте право на дитину. Якщо Ви не можете самостійно народити, будучи одностатевими партнерами, то ви купуєте дитину по запчастинах. Окремо яйце клітину, окремо сперму, винаймаєте лоно жінки. І бідна жінка, яка змушена носити дитину у своєму лоні, а потім у неї заберуть цю дитину, бере за оренду її лона гроші.
І зараз триває борротьба по всьому світу за легалізацію цієї практики.
20 років тому першими у легалізації гомосексуальних союзів були Нідерланди. Процент самогубств серед осіб, які ведуть гомосексуальне життя є дуже високим. 70 % всіх хворих на СНІД в Німеччині це представники ЛГБТ. Якщо взяти до уваги, що їхній відсоток у загальній чисельності населення складає 2%. Психічні розлади набагато частіше, ніж у гетеросексульних чоловіків.
Гомосексуалісти ведуть проміскуїтет, і сказати це – означає висловити правду а не гомофобне судження.
Ми маємо попередити дітей про ці ризики. Я пишу і говорю не проти осіб, я маю відкриту дружню поставу до будь-кого.
Я їхала від Цюріху до Мюнхену, і чоловік, що сидів навпроти, поспішив повідомити мені, що він гомосексуаліст, має партнера. Він побачив, що я читала 10 засад проти гомосексуалізму. І це був початок розмови. Ми говорили 4 години, і на кінець обмінялися візитівками. Це не є дискримінація.
ООН має написи ЛГБТ. Довгий час не знали, що означає остання літера цієї абривіатури “Т”, тепер для неї прийшов час.
В 2015 році Верховний Суд США нав’язав гомосексуальні подружжя цілій країні. Всюди, де були опитування, люди були проти таких одружень. Ми мали мілйони людей, які протестували проти цього.
За часів президентства Обами в Америці розпочалася “битва туалетів”. Уряд Обами видав розпорядження, що школи мають підтримати дітей, коли діти говорили, що від сьогодні вони не дівчата, а хлопці. “Битва туалетів” названа тому, що якщо Джоні скаже, що він відтепер дівчина, то він зможе використовувати душові і туалети дівчат. Ці зміни норми призвели до катастрофічних результатів. За останні три роки кількість дітей, у яких виявили гендерну дисфорію, збільшилася на 2000%.
Зараз найрадикальнішою у реформуванні свого законодавства на користь гендеру є Шотландія. Там діти можуть звернутися до урядових органів і змінити свою стать. Трансгендерні особи мають дуже тяжкі проблеми зі своєю ідентичністю. 40 % таких осіб перед і після хірургічного втручання вчиняють самогубство. Дітям, які вирішили змінити свою стать, дають гормони, які блокують настання пубертату. В деяких країнах є закони, які забороняють людям вийти зі своєї нерозумно обраної гендерної ідентифікації.
Все це дуже серйозно. Я говорю і пишу, щоби пробудити людей. Одна із головних атак направлена на сексуалізацію дітей у школах. Дітей вчать маструбувати від 1 до 4 років. Це є вказівка ВООЗ.
Я хочу порівняти ситуацію, що складається у світі з таким прикладом. Є річка і дамба. Там я живу. Дамба пропускає воду, є небезпека, що мене, дім, всю сім’ю, ціле селище змиє водою. Мені потрібно це знати, чи краще про це не говорити?
Українці є у дуже тяжкому становищі. Бо ви бідні і боїтеся Росії, тому шукаєте дружби з ЄС. Ваша надія, що членство в ЄС дасть покращення економічного життя, але тоді ви маєте прийняти в одному пакеті легалізацію абортів, ЛГБТ тощо.
Через два дні, 3 червня, ЄС буде давати ревизначення, що таке подружній Союз. Який висновок вони зроблять, так всі країни ЄС повинні будуть трактувати подружній союз. Членство в ЄС передбачає прийняття усього пакету змін законодавства.
Десятки років тому християни говорили, що це стосується меншин, це не стосується нас, але зараз – ні. Зараз християн притягують до суду в країнах Європи.
Що ми маємо робити в цій історичній ситуації?
Найперше це мати віру. Я не могла би все це переносити, якби не знала, що Ісус Христос переміг. Ісус воскрес із мертвих, відкрив двері раю. Чи Ісус нас залишить самотніми? Я вірю, що перемога має бути перемогою Ісуса Христа. Я думаю, що ми маємо жити у дружбі з Ісусом Христом. Щоби ми були чесними і ставили питання Святому Духу, що Він хоче від нас.
Ми залежимо від наших священиків та єпископів. Ми так сильно їх потребуємо, щоби отримувати життєві дороговкази.
Є перешкода, щоби бути активними в темі гендеру – це страх. Але якщо ми маємо молитовне життя, то Бог забере від нас цей страх. І це велика радість для мене, що всюди, куди не йду, я зустрічаю учнів Ісуса Христа. Це надихає мене і не дає упасти на дусі.
Ми стоворені як чоловік і жінка. Ми створені, щоби бути плідними, любити. І ніхто не може зупинити Вас від цього шляху.
Запитання залу
Слухачка: Гомосексуалісти народжуються такими чи це нав’язано?
Габріела: Немає гомосексуального гену. Аргумент “Ми є такими”, не діє. Гомосексуальність розвивається завдяки соціальним та психологічним факторам. Всі великі засновники психології, такі як Зігмунд Фройд говорять, що гомосексуалізм це психічний розлад. Проблема нашого часу в тому, що справжні наукові дослідження пригноблюються. Навіть терапія для осіб, які страждають від свого нездорового потягу, хочуть дізнатися, що сталося у їхньому житті, забороняється, а тих, хто надають таку терпію притягують до відповідальності. В Канаді, де радикальний уряд при владі, батькам заборонено привести дитину до терапевта, якщо вони помічають у ній гомосексуальність.
Отець Роман Лаба: Про ці випадки можна почитати у Марка Регнеруса.
Габріела: Пан Марк дуже хоробрий науковець, бо коли ви публікуєте дослідження у цій сфері, Ви зазнаєете атак, вони зроблять все, щоби ви мовчали. Марк Регнерус досліджував поведінку дітей у гомосексуальних парах. Дуже багато є фейкових досліджень, які намагаються довести, що дослідження Регнеруса це помилка та маніпуляція. Регнерус дослідив ці дослідження і виявив, що вони фейкові.
Слухачка: З якою метою гендерна ідеологія просувається у світі?
Одна очевидна ціль це зменшення населення. Аборти, контрацепція, руйнування сімей все це веде до цього. В 70х роках в Америці була одна із цілей зменшити населення на планеті. Ви бачите що стається внаслідок такої політики. Ідентичність значано послаблена. Коли я знаю, хто я такий, то я є сильний. Відповідь я католик, я німець, я походжу з такої-то сім’ї. Любов до Вашої країни зараз очорнюють і намагаються показати, як праворадикальні прагнення. Любов до Церкви очорнюється.
До кінця не можемо знати чому так, але дя мене достатньо бачити що відбувається.
Слухач: Питання до єпископа Радослава про відповідальність Церкви.
Єпископ Радослав: Я давно вже знав про цю проблему, бачив її розумів. Що робити? Відчуваю себе слабким перед цим питанням. Не тому що в Україні немає атаки, просто наш голос дуже маленький малозначущий. Ми, як римо-католицька Церква, є маленькою. Але в цьому році бачу велике пробудження. Неоднарозово говорив про цю проблему на Конференції Єпископату. Сприймали не дуже серйозно, але в цьому році все змінилося. Велике заангажування є в ході. Це завдяки молитві. Цікаво, що в нашій Верховній Раді є дуже мужні захисники природної сім’ї. Їм подяка, бо це також завдяки Вашому служінню (звертається до Габріели). Ваша присутність це також це знак великої надії.
Ми вже не бачили в Німеччині морального авторитету, і ось жінка з Німеччини.
Варто не боятися говорити про красу нашої пропозиції.
Я роблю такий уїкенд для подружніх пар. І дуже часто приїжджають пари, які вже багато років живуть разом. Ми говоримо про красу життя в подружжі, відважно, в чистоті. Це запалює багатьох сімейних пар, вони говорять: “Так, ми так хочемо”.
Треба не боятися і іти вперед, але також і вивчати, компетентно, з фактами (показує книжку Габріели).
В історії сама погана новина це те, що зробили з Ним (показує на Розіп’яття). Це найгірше. В прийнятті цієї жертви є фінальне спасіння. Воно не відбувається, коли ми когось в чомусь переконаємо.
Двоє священиків з мого ордену підійшли до єпископа також з ордену облатів. Вони були схвильовані тим, як змінюються цінності навколо гендерного мейнстріму. Єпископ відповів: Навіть якщо буде найгірший варіант, я помру в лікарні, мій наступник закінчить у в’язниці, його наступник буде вбитий. Але тоді ми знатимемо, що ми будемо в середині місії Ісуса Христа, на правильному шляху.
Ми не знаємо як будемо страждати, але це місія Ісуса Христа.
Габріела (дуже зворешно, зі сльозами на очах): Для мене це несподіванка. Дуже рідко мені доводиться відчувати підтримку зі сторони єпископа. (Розчулено) і тепер підтримуєте мене Ви, єпископ іншої країни, а не моєї. Наскільки є чудовим, коли ми бачимо особу, єпископа, який стоїть за правду. Ми мусимо жити у зв’язку з Ісусом Христом, бо світ стає гіршим…
Габріела просить і приймає благословення єпископа Радослава.