Цікаво, що ті самі люди, які навчали комунізму, сьогодні навчають гендеризму. Функціонери, які організовували марші 1 травня, тепер організовують гендерні паради. Це іще одна загроза, якої не можна уникнути.
В духовному світі є так само, як у фізичному:
Наше тіло є найбільший фізичним чудом, але щодня мільйони бактерій намагаються жити за наш рахунок. Ця боротьба є обов’язковою умовою для життя. Якби хтось сказав, що відтепер не буде виробляти білі тіла, то відразу би помер.
Так само і в духовному світі. Якщо людина буде допускати духовні бактерії у своє життя без боротьби, вона також наражає себе на смерть. Тому духовна боротьба є чимось природнім.
Для невіруючого християнин – це ідіот. А ідіотів, відомо, можна терпіти, але жодним чином не давати їм владу, тим паче – владу на усім світом.
Ворзель. Інтерв’ю з о. Око на подвір’ї семінарії
Повертаюся до комунізму
Коли вийшли на яв страшні злочини марксизму, коли виявилося, що комуністи є найбільшими злочинцями світу, бо за різними оцінками, знищили до 120 млн осіб, тоді нові атеїсти почали шукати нову ідеологію і цією новою ідеологією став гендер.
Марксизм проголошував класовий антогонізм, гендер також потребує двох груп: пригноблених і пригноблювачів. Ці групи повинні бути настільки антагоністичними, що конфлікт між ними спровокує справжню революцію.
Однак з марксизмом є проблема, тому що ця ідеологія запанувала не у розвиненому західному світі, але у найвідсталішій Росії. Колись марксисти мусили признати, що вони не зможуть провести свою революцію в Західній Європі, бо європейці сильно пов’язані з високою культурою, християнством.
Таким чином Церква стала найзапеклішим ворогом марксизму і будь-якої іншої атеїстичної ідеології.
Зарічани. Реколекції для духовенства. Провадить о. Даріуш.
Цікавий досвід Франкфуртської школи. Серед них переважали євреї атеїсти. Вони розробляли модель суспільства, де щастя досягається без релігії, і за класичною схемою вони потребували антагоністичних груп.
На той час не можна було апелювати до робітників, робочого класу, бо вони дуже добре жили в Західній Європі, тим паче в багатій Америці. Тому атеїсти мали знайти новий поділ. З часом жінки і чорношкірі отримали права і вже не хотіли вмирати на барикадах. Виникла ідея провести поділ між психічно здоровими та хворими, бо де є та межа, яка відрізняє здоров’я і хворобу. Але складно керувати і організовувати психічно хворих людей. Можливо треба звільнити в’язнів і привести їх на барикади? Але з ними також є проблема, бо якщо будуть звільнені, то по дорозі на барикади підуть красти і вбивати.
Погляд впав на секс меншини. Почалося розхитування понять.
Не треба казати “фу, зоофіл”, треба говорити толерантно: “Він займається міжвидовим коханням”.
Не треба казати “фу він педофіл”, варто по-іншому окреслити уподобання такої людини: “Він є прихильником міжпоколінневого сексу”.
І так далі.
Франкфуртська школа взяла за основу праці Вільгельма Райха. Він відповідав ролі батька для ідеології. Вихований в багатій єврейській сім’ї на Західній Україні. Коли був іще хлопцем, шантажував прислужниць, щоби займалися з ним сексом. Потім шантажував матір тим, що розкаже батькові про її коханця. Він обіцяв мовчати, якщо мати погодиться на інцест з ним. Матір відмовилася, Вільгельм розказав все батькові. Відтоді батько постійно бив матір, аж до того, що вона наклала на себе руки. Батько з часом збагнув, що він зробив, і також закінчив життя самогубством.
Він ніколи не виявив почуття вини щодо смерті його батьків. Як бачимо для Райха секс був важливішим за його батьків. Секс став богом.
Існує така теза: “Якщо ти не живеш, як віриш, то будеш вірити так, як живеш.
Якщо я говорю, що правила добрі, але я до них не дотягую, то розумію, що потрібно змінюватися мені, а не правилам. Але можна піти іншим шляхом – раціоналізувати своє життя, виправдовувати свою власну поведінку. Ми частіше робимо друге – так простіше. Але Райх на основі свого вибору гріха вибудував цілу ідеологію.
Він став смертельним ворогом релігії, бо саме релігія, згідно з його переконаннями притискає вільне сексуальне життя, робить людину нещасливою. Оскільки люди незадоволені сексуально, вони мають невроз, а тому шукають Бога. Навіть націонал-соціалізм Гітлера він пояснював через родинні проблеми. Бо саме у родині пригноблюється людина, Гітлер був результатом такого пригнобленого виховання. У всьому винна сім’я. Тому треба кинути сім’ю і задовільняти будь-яке сексуальне бажання.
Наприклад, якщо 15-річний хлопець хоче співжити з 13-ою дівчиною, треба дати їм контрацептив і звільнити квартиру, а якщо дівчина завагітніє, то треба зробити аборт, а якщо не вдасться, то дитину виховає держава, а якщо ці діти захворіють венеричними захворюваннями, то їх можна вилікувати. Ніщо не має стати перешкодою для необмеженої сексуальної свободи.
В своїй книзі Вільгельм пише, що ядро людського щастя це задоволення сексуальних потреб, а отже людина мало чим відрізняється від тварини – лише тонка плівка культури відділяє її від природнього тваринного стану.
Перевагою Райха для нас, християн, є те, що в своїй книзі “Сексуальна революція”, він говорить дуже чітко і ясно.
Радянська влада взяла його принципи на озброєння. Вперше в світі були дозволені аборти. Олександра Колонтай, радянський міністр і близька товаришка Леніна, сказала, що секс, як склянка води, п’єш там, з тим і тоді, де, з ким і коли тобі хочетья пити.
Райх говорив, що допоки ми не проведемо сексуальної революції, докорінна зміна суспільства неможлива. Тому Райх дав пораду комуністам: “Не боріться з релігією, просто сексуалізуйте дітей, і тоді все впаде. Коли діти займуться сексом, то релігія перестане цікавити людей”.
Про справжню мету сексуалізації дітей сказав Грамші: “Люди мають забути, що вони забули Бога”. Вони якби кажуть: “У вас є секс, що Вам потрібно іще?”
Це отваринювання людини, і це антропологічна катастрофа.
До цього також належить концепція нищення родини, бо, як казав Райх, в подружжі вже через чотири роки люди нудяться одне одним, а тому треба або розлучатися, або шукати коханця.
Однак доля батька гендеру склалася трагічно. Він переїхав в Америку і захопився теорією та практикою “аргону”. Вона давала людям енергію. Це виглядало таким чином, що людина заходила у кабінку і перебувала в ній, звичайно, за гроші. Щоби отримати вищу міру енергії, треба частіше перебувати у, створеній Райхом, кабінці. А тому логічним було би її купити. Райх просував свою “релігію”, “науку”, бізнес, аж допоки американська правоохоронна система не ув’язнила його із звинуваченням “шахрайство”. Райх помер у в’язниці. Помер, які і жив.
Франкфуртська школа перейняла ідеї Райха. Маркузе написав книгу “Ерос і цивілізація”. Він говорить те саме, що і Райх, але робить це у марксистський спосіб. Ми побудуємо суспільство, коли знищимо його моральні засади вільним сексом. Це теорія гендеру.
Лекція для депутатів Верховної Ради
Якщо Вам потрібно в одному реченні передати суть гендеру, то найпростішим визначенням я пропоную наступне:
“Гендер – це чергова атеїстична ідеологія, центром якої є секс”.
Так можна однією фразою охарактеризувати це соціальне явище.
Ви запитаєте, чому гендеристи хочуть сексуалізувати дітей, чим раніше, тим краще? – Зрозумійте, якщо секс є богом, то він має супроводжувати людину усе життя, від дитинства, ні – від народження.
Наступником Райха був Альфред Кінсі, який насправді був збоченцем, але світом сприймається, як авторитетний учений. Прабатьком теорії гендеру є також маркіз де Сад.
Сексуальна поведінка, за яку він сидів у тюрмі, сьогодні просуваються, як державна політика.
Важлива теза гендерної ідеології – це відмежувати секс і стать, тобто секс є культурним вибором. В англійському або німецькому FB немає двох статей, але є 6 чи 10 гендерів. Цю тезу цієї атеїстичної ідеології можна проілюструвати наступним чином:
(Запросив дівчину на сцену). Прекрасна дівчина, яку ми бачимо, це жахливий наслідок виховання. А цей кремезний чоловік, напевно, його примушували гратися пістолетами. Через це він дуже страждає. А ця прекрасна дівчина все життя мріяла працювати в шахті, але змушена носити плаття і зачіски.
Тому в дитячих садках дітям почали насильно давати іграшки протилежної статі. Як результат, дівчата одягали машинки в платтячка, а хлопчики відривали руки лялькам, щоби побачити, що там в середині.
Гендеристи є збоченцями, а це карається законом, вони хочуть робити все і не бути покараними. Це частина їхньої боротьби. І це логічно.
В Німеччині зелені запропонували закон, щоби секс був дозволений з особою будь-якого віку. Сьогодні психологи в США кажуть, що педофілія це нормальний стан, так само як гомосексуалізм, і додають: “Якщо ви приймаєте гомосексуалізм, то приймайте й інцест”.
Є підручник для дітей, де одна з вправ називається “Новий бордель для всіх” (показує книжку) – я мушу з собою возити ці книжки, бо мені не вірять, що це можливо – кожна дитина має спроектувати свою модель борделю. Пропонується, щоби діти з 15 років мали право регулярно відвідувати цей заклад за потребою чи працювати там за своїм вибором також з 15 років. Це нормально.
Тобто логічне мислення має довести нас до висновку, що бути проституткою це норма. І якщо Ви в Україні не захистите себе від гендеру, то ваших дівчат будуть вчити, що бути проституткою це норма.
Професор Кохановський, перший авторитет з гендерної ідеології у Польщі, каже, що найбільша мета і найглибше задоволення це трансгресія, тобто – перехід межі, вихід за рівень людськості, майже тваринне відчуття сексу. “Навіщо нам шлюби?” – пише він: “Ми повинні пишатися своєю свободою гея, бо за вечір можемо мати кількох сексуальних партнерів.
Так от, за такі книжки мають саджати в тюрму. Але в Німеччині пані професор, автор цього підручнику для дітей має свою кафедру в університеті, а ув’язнюють батьків, які заважають “сексуальній освіті” дитини, їхньої дитини. Коли батьки перебувають за ґратами, дитина іде до спеціального закладу, а коли батьки звільнюються, то мусять заплатити 4000 євро в місяць за перебування дитини на утриманні держави.
Тому я привіз книжок, які допоможуть нам у боротьбі. Чим більше ми знаємо, тим більше можемо. Ми маємо бути єдиними, бо у нас ті самі вороги. Як колись козаки і гусари, зупинили турок, так само і тепер поляки і українці мають об’єднатися і знову захистити Європу.
Невеличка група мусульман також слухала католицького священика
Питання-відповіді
Чи варто християнам виходити на гей-парад?
Перш за все, людей, обманутих гендерною ідеологією, ми маємо трактувати, як хворих і залежних, бо вони поранені своєю родиною, а потім своїм життям. Треба ставитися до них із співчуттям, але як до наркоманів. Я маю допомогти, але і сказати правду, що наркотик вбиває. Гендер просувається поступово, але неухильно. Треба розуміти стратегію боротьби, опоненти чекають на будь-яку нашу помилку. Вони готові використовувати найбрудніші методи. Треба знати, що вони хочуть нас знищити. Раніше нас, теїстів, вбивали, а тепер хочуть витиснути на маргінеси, зробити фріками сучасності.
Гендер з його фінансами державною та медіа підтримкою виглядає, як регулярна армія, а ми, як партизани. Це треба змінити, бо в довгій перспективі партизани можуть не витримати. Якщо це війна, то у ній треба триматися єдності всіх “партизанських угрупувань” і слухати командирів – єпископів. Треба прийняти, що нас чекає не один захід, протест чи акція, але війна на все життя. І боротися дійсно треба.
Інтерв’ю з отцем Окко для знавців польської
Коментарі
Єпископ Віталій Кривицький Про зустріч професора Око з депутатським корпусом. Чи не за повільно християни протидіють гендеру, зважаючи на динаміку діяльності ЛГБТ
о Микола Мишовський, головний редактор журналу Credo. В якій мірі віряни усвідомлюють небезпеку гендерної ідеології, чи розуміють мову Церкви, яка про цю небезпеку говорить. Наскільки вдається Церкві формулювати чіткі та зрозумілі меседжі для мирян.
Отець Віталій Безшкурий про душпастирський досвід спілкування з гомосексуалістами: “Церква Вас чекає. Ми Вас любимо і не засуджуємо”.
Геня Самборська. Про згуртованість про-сімейних громадських організацій та про враження від лекції професора.