Мт 12, 1-8 Того часу проходив Ісус у суботу засіяними ланами. Учні Його зголодніли й почали зривати колосся та їсти. А фарисеї, побачивши те, сказали Йому: «Поглянь, Твої учні роблять те, що не годиться робити в суботу». Та Він відповів їм: «Хіба ви не читали, що зробив Давид, коли зголоднів сам і ті, котрі були з ним? Коли увійшов до Божого дому і їв хліби покладання, які, за винятком лише священиків, не годилося їсти ні йому, ні тим, котрі з ним були! Або хіба ви не читали в Законі, що в суботу священики в храмі порушують суботу, та є невинні? Я ж кажу вам, що тут є щось більше, ніж храм. Коли б ви збагнули, що це значить: “Я милосердя хочу, а не жертви” – то ніколи не осуджували б невинних. Адже Син Людський є Володарем і суботи».
Чому фарисеї, представники міської культури перебували в полі? – Напевно, вони слідували за Ісусом, щоби звинуватити Його. Безплідне те життя, яке не має в собі жодної іншої цілі, як тільки звинувачувати життя і дії іншого, а не жити і діяти самому.
Засіяне поле, по якому йшли, як виявляється, не лише Ісус та Його учні, але і фарисеї є природним докором та антитезою фарисейській поставі – воно плідне, здатне нагодувати голодуючого, воно має потенціал життя.
Безплідні фарисеї йшли по плідному полю, не їли його плодів – не користувалися з життя і не давали жити іншим.
Безплідні фарисеї звинувачували плідного Ісуса. Сьогодні так само культура смерті нападає на життя, Христа і Церкву.
Найпростішою відповіддю Ісуса була би констатація голоду: “Вони голодні, а тому і зривають колоски”. Ісус вчинив по-іншому. Він апелює до Біблії, говорить аргументами свого опонента, бо саме з точку зору закону фарисеї звинувачували апостолів. Далі Він говорить про Себе.
Найкращою відповіддю на аргументи зла є Керигма.