Сім багатонаціональних компаній розпочали партнерство за рівноправність ЛГБТІ у вівторок 22 січня на Всесвітньому економічному форумі в Давосі, Швейцарія, повідомляє Lifesitenews.
Клуб глобальних політичних та економічних лідерів започаткував спеціальну сесію «Права ЛГБТІ», які світові підприємства хочуть просувати та впроваджувати відповідно до стандартів поведінки ЛГБТІ ООН, за підтримки Всесвітнього економічного форуму та Управління Верховного комісара ООН з прав людини.
Нову ініціативу очолюють Accenture, Deutsche Bank, EY, MasterCard, Microsoft, Omnicom і Salesforce. Вони прагнуть залучити принаймні ще 100 компаній з членів Всесвітнього економічного форуму до 2020 року.
Мета полягає в тому, щоб допомогти корпораціям оцінити свій рівень відповідності стандартам ООН, а також вплинути на суспільство в цілому, на глобальному рівні, з огляду на «включення» ЛГБТІ.
Всесвітній економічний форум (ВЕФ), заснований Клаусом Швабом, відкрито відіграє свою роль у глобальній соціальній інженерії. Його щорічні збори були закриті для громадськості і навіть оточені таємницею. Протягом багатьох років утаємничення ВЕФ відкрив дані засобам масової інформації, тепер відверто демонструючи свої зусилля, спрямовані на популяризацію нинішніх і майбутніх «глобальних порядків», в яких традиційні моральні цінності повинні поступитися новим заповідям: недискримінація, інклюзивність, гордість за моральні порушення.
Зрештою, вся концепція «прав ЛГБТІ» означає вимагати права і пишатися поведінкою, яка не так давно була визнана невпорядкованою і згубною, такою, яка з моральної та релігійної точки зору становить серйозний гріх, повстання проти божественного і природного права.
Разом, Accenture та шістьма іншими транснаціональними корпораціями, які беруть участь у Партнерстві за ЛГБТІ рівність, складають сотні мільярдів доларів капіталізації та сотні тисяч співробітників у всьому світі, і тому не дивно, що вони вважають себе силою змін.
Фактично, їхня прихильність до прав ЛГБТІ викриває їх як надзвичайно сильну групу тиску, яка працює підсилювачем підривного порядку денного Організації Об’єднаних Націй, особливо в тих країнах, де гомосексуалізм досі не схвалюється.
Але революційна мета нового партнерства полягає в тому, щоб працювати головним чином для «прав людини» і поліпшення бізнес-перспектив.
«Включення ЛГБТІ – це не тільки правильна річ з міжособистісної точки зору, це також бізнес-імператива, оскільки керівники компанії визнають, що культура рівності створює довіру, інновації та, отже, зростання бізнесу», – сказав Sander van ‘t Noordende, виконавчий директор Accenture, відкритий та переконаний гомосексуаліст.
Як і інші члени групи, він рекламує думку про те, що неможливість “камінг ауту” у професійному житті людей призводить до того до втрати мотивації співробітників. Партнерство з радістю цитує ЮНЕЙДС, яка в дослідженні, опублікованому в 2017 році, оцінила глобальну вартість дискримінації ЛГБТІ на рівні 100 мільярдів доларів на рік.
Це пояснює, чому компанія Accenture на своєму веб-сайті оголосила: «На сьогоднішній день найбільшим завданням цьогорічного зібрання є запуск Партнерства за глобальну рівноправність ЛГБТІ між WEF і консорціумом семи транснаціональних компаній (Accenture, Deutsche Bank, EY, MasterCard, Microsoft, Omnicom і Salesforce). Ця ініціатива спрямована на те, щоб допомогти бізнесу прискорити включення ЛГБТІ (лесбіянок, геїв, бісексуалів, трансгендерів та інтерсексуалів) на робочі місця в усьому світі ».
Партнерство було офіційно започатковано у вівторок, а наступного дня в Давосі п’ять представників ініціативи приєдналися до громадського круглого столу, щоб обговорити їхню прихильність.
Мішель Бачелет, колишній президент-соціаліст Чилі і нинішній Верховний комісар ООН з прав людини, сказала, що компанії ” мають запровадити антидискримінаційну політику, механізми скарг і належну старанність” на робочому місці, а також чинитимуть тиск на всі країни для впровадження антидискримінаційного законодавства або “зміни неадекватних законів на кращі”.
Бет Брук з EY, яка «одружена» з жінкою, пояснила, яким чином у ВЕФ висувався порядок денний.
Мова йшла про «кілька компаній, які працювали за лаштунками після 6 років, дуже тихо намагаючись досягти прогресу», – сказала вона. Брук також зізналася що їй та її колегам було сказано у приватному порядку Джо Байденом на минулому засіданні: “Ви багатонаціональні компанії … можете робити те, що не може зробити уряд, і я благаю вас робити це по всьому світі в питаннях ЛГБТІ”.
Тоні Профет, представник Salesforce, великої американської компанії повідомив, що корпорації мають «зобов’язання» використовувати свої платформи «для поліпшення суспільства». У Давосі Профет зробив посилання на одного з трьох своїх синів, який є трансгендером. В інтернеті він представляє себе як «гордий батько сина ЛГБТ».
Salesforce зробила порядок денний ЛГБТІ рушійною силою в його роботі в усьому світі. Компанія заохочує своїх співробітників приєднуватися до прайдів, одягаючи рожевий колір, та всіма силами підтримувати ЛГБТ.
Партнерство за рівноправність ЛГБТІ також має намір зробити ЛГБТ-спільноту все більш і більш поширеною. Брук сказала, що 20% мілленіалів ідентифікують себе як ЛГБТІ, і навіть більше, 29% випускників коледжів “ідентифікують себе як ані чоловік, ані жінка”.
Якби Марк Твен міг бачити наш дивний новий глобальний порядок, то напевно згадав би про брехню: “Є маленька брехня, велика брехня і статистика”.