Канадські національні авіакомпанії більше не будуть приймати “пані та панове” на борту. Повідомлення про стать пасажирів у рекламі та у зверненнях салонної бригади забороняється.
Air Canada змінює свою внутрішню політику, щоб стати ще більш толерантною та відкритою для різноманітності, в якій всі пасажири почуваються добре – незалежно від національності, кольору шкіри чи статі.
Дотепер екіпаж салону вітав пасажирів на борту. Кожна реклама в літаку також починалася словами “пані та панове” (англійською та французькою мовами, оскільки Канада має дві офіційні мови).
Тепер це має змінитися. Адміністрація авіакомпанії Air Canada оголосила, що пасажирів зустрінуть більш загальною фразою: “привіт всім” (“tout le monde”). Слова, що стосуються статі, будуть видалені з реклами, а екіпажу заборонено використовувати їх.
Перевізник вирішив, що зміни необхідні, щоб усі пасажири знали, що їх приймають на борт, включаючи транссексуалів та людей, які не ототожнюють себе з будь-якою статтю.
“Ми будемо змінювати наші бортові повідомлення, щоб модернізувати їх та видалити конкретні гендерні вказівники. Ми будемо наполегливо працювати над тим, щоб усі пасажири відчували себе цінними членами родини Air Canada”, – написав речник Air Canada в електронному листі, опублікованому CTV News Montreal.