У себе на сторінці у Фейсбуці священнослужитель опубліуквав до неї відкрите звернення.
Пропонуємо текст листа у повному обсязі:
“Вельмишановна Пані Уляно,
прочитав Ваш допис, у якому Ви схвалюєте, а навіть пропагуєте одностатеві шлюби, право на усиновлення дітей ЛГБТ-парами, тощо. Зрештою, Ви це робите не вперше.
Що ж, демократія є демократією. Ви висловлюєтеся публічно, а я як священник і богослов зобов’язаний публічно оцінити Ваш вислів у світлі вчення Католицької Церкви.
Отож, як священник стверджую, що коли Ви публічно пишете такі речі і в той же час визнаєте свою приналежність до Католицької Церкви (наскільки я розумію до УГКЦ), то Ваші слова суперечать вченню Церкви.
Ось, що про гомосексуалізм говорить Катехизм Католицької Церкви:
“2357 Гомосексуалізм означає стосунки між чоловіками або між жінками, які відчувають винятковий або переважаючий сексуальний потяг до осіб такої ж статі. Він набирав найбільш різноманітних форм упродовж століть і культур. Його психічне походження залишається загалом нез’ясованим.
Спираючись на Святе Письмо, яке розглядає гомосексуальні дії як важкі спотворення (Пор. Бут. 19, 1-29; Рм. 1, 24-27; 1 Кор. 6, 9-10; 1 Тим. 1, 10.), Церковна Традиція завжди проголошувала, що «акти гомосексуалізму за самою своєю внутрішньою природою є невпорядкованими» (Конгрегація віровчення, Декл. «Persona humana», 8.).
Вони суперечать природному законові і виключають із сексуального акту дар життя.
Вони не виникають із правдивого чуттєвого і сексуального взаємодоповнення. У жодному випадку вони не можуть бути виправдані.”
З огляду на це, Вам слід або ствердити, що Ви незгодні з вченням Христа і Церкви, а тому відмежовуєтеся від нього, або перепросити усіх тих християн, які мають Вас за авторитет, стверджуючи, що Ви написали це, не знаючи науки Церкви.
“Нехай буде слово ваше буде так – так; ні – ні, а що зверх цього, те від лукавого.” (Мт. 5,37)
Чекаю на Вашу реакцію!”.
Нагадаємо, Уляна Супрун написала розповідь своєї бабусі про те, як у США одружена пара геїв прийшла до церкви на Богослужіння і привела до першого Причастя усиновлену дитину. За словами Супрун, її бабця, побачивши цих вірян, “просто пораділа за щасливу родину”.
“Нічого незвичайного, просто два дорослих чоловіка, які привели усиновлену дитину на її перше причастя. І бабуся, якій на той час вже було понад 90 років, просто пораділа за щасливу родину. Двох тат, які водять свою дитину в церкву, навчають української мови й культури, є частиною громади, де всі сприймають їхню родину нормально.
Коли кажуть, що наше суспільство просто не готове прийняти культуру гей-стосунків, я згадую свою бабцю”, – написала екс-міністерка.
Підписуйтеся на наш телеграм-канал Родина. Католицький вимір