21-річна Бренда Матос з Бразилії ділиться біблійною вісткою з десятками тисяч інтернет-користувачів, щодня публікуючи свої відеоролики в соціальній мережі TikTok
Матос ділиться християнськими роздумами, порадами про те, як вивчати Біблії. Її акаунт у TikTok налічує 45000 читачів, її повідомлення «лайкнули» понад 400000 разів. Бренда виступила з ініціативою після початку пандемії, і, за її словами, кожен день вона приваблює все більше і більше людей, які цікавляться звуковим біблійним матеріалом.
Матос записує свої короткі відеоролики вдома, в Жоінвілі, Санта-Катаріна, зі свого смартфона. За словами Бренди, у неї вперше виникла ідея створювати матеріали після того, як вона подивилася відео, в якому Віктор Бежота, пастор і ведучий адвентистської телевізійної мережі «Novo Tempo», що виробляє відеоролики для Інтернету, розповів про вплив християнської молоді в соціальних мережах.
Через кілька днів після перегляду цього відео, поспілкувавшись з друзями, Матос, пам’ятаючи коментар Бежоти, вирішила якомога швидше запустити свій проєкт євангелізації в Інтернеті. Вона сказала, що молилася і сказала Богу, що дарує Йому свої соціальні мережі і таланти.
«Я просила Бога розбудити мене для поклоніння в суботу вранці, — згадує Матос. — Вночі я прокинулася, і більше не могла спати. Потім я зрозуміла, що Бог хотів мені щось показати, тому встала й помолилася».
Матос поділилася, що, коли вона вибирала пічню, щоб почати свій день, її біблійний додаток надіслав їй повідомлення про щоденне читання.
«Я прочитала Іоанна 10:11, де йдеться про те, що Ісус — Добрий Пастир, Який віддає Своє життя за овець. Прочитавши цей вірш, я була дуже зворушена, і вирішила записати своє перше відео, яке розповідає про Біблію», — сказала Матос.
Її перше відео, записане в квітні, подивилися 40000 разів. У ньому вона розмірковувала над біблійним текстом, який прочитала в Євангелії від Іоанна. Після цього першого відео тисячі глядачів почали стежити за її публікаціями.
“Це неймовірно. Я так схвильована! Це була відповідь на молитву, про що я молилася два місяці тому. Бог одразу відповів, — сказала Матос. — Він ясно показав Свою волю, і я докладаю всіх зусиль, тому що це все для Нього».
На додаток до «лайків» і пошуку її контенту, люди комунікували з її публікаціями через коментарі. У деяких випадках читачі звертаються до Матос, щоб повідомити про свій досвід після перегляду її повідомлень.
«Одна молода жінка написала мені, що у неї були думки про самогубство, але після перегляду моїх порад вона зрозуміла, що може відчути полегшення, вивчаючи Біблію», — поділилася Матос.
Успіх відео Матос в додатку TikTok також відобразився і на її акаунті в Instagram: кількість аудиторії зросла більш ніж удвічі. В результаті вона також запустила проєкт вивчення Біблії і в цій соціальній мережі.