Останні пів року у Верховній Раді депутати зареєстрували ряд небезпечних законопроєктів, проти яких роками виступали християни через їх небезпеку.
Підписуйтеся на Родину в телеграмі https://t.me/rodyna_cath
Це легалізація одностатевих партнерств (аналогу шлюбу для ЛГБТ). Створення індустрії вирощування дітей на замовлення в штучних матках. Легалізація коноплі/марихуани, дозвіл на виготовлення, зберігання та користування важкими наркотиками для власних потреб та інші. Поки йде війна та заборонені масові акції протестів, спритні ділки та ліберальні структури хочуть використати час аби протягнути закони за які потім будуть десятиліттями розплачуватися наші діти та молодь.
1. Законопроєкт 9103 – легалізація одностатевих партнерств та можливості усиновлення дітей ЛГБТ
13 березня 2023 р.у Верховній Раді зареєстровано скандальний законопроєкт №9103, який має стати «вбивцею шлюбу». Його співавторами виступили 17 депутатів (дивіться за посиланням).
Нардеп Інна Совсун та інші автори законопроєкту в пояснювальній записці законопроєкту №9103 «Про цивільне партнерство» з самого початку декларують своє негативне ставлення до шлюбу, ставлячи на ньому тавро, що «шлюб – це «релігія» і для представників релігії», а вони пропонують просту та зручну альтернативу, яка дає швидку реєстрацію, можливість не жити разом та не виконувати спільні обов’язки, можливість швидко розірвати це партнерство за бажанням будь-кого з партнерів. Ну, і як родзинка – можна з 18 років створювати одностатеві партнерства з ЛГБТ-партнерами, це офіційно стає сім’єю, а сім’я згідно з законом має право на усиновлення дітей.
Чинний Сімейний кодекс України чітко визначає дефініцію «Сім’ю складають особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки». Але законопроєкт 9103 пропонує доповнити цю статтю Сімейного кодексу геть новим абзацом: «Реєстровані партнери є сім’єю незалежно від того, чи проживають вони фактично разом та чи ведуть спільно домашнє господарство».
Фактично з одного боку автори ініціативи пропонують наділити зареєстроване партнерство абсолютно всіма правами і привілеями сім’ї. Але водночас для такої «сім’ї» пропонують повністю переписати формат – проживання разом і спільне господарство геть необов’язкове. Так і напрошується запитання: а яке ж спільне майно вони хочуть ділити чи кого доглядати у лікарні, якщо вони разом не живуть і спільного господарства не ведуть. А ми нагадаємо, що саме аргументи про майнові і медичні аспекти є ключовими у пропаганді одностатевих реєстрованих партнерств.
Автори законопроєкту апелюють до того, що нині багато військових дуже просять у них про можливість укладати цивільне одностатеве партнерство (аналог шлюбу) з представниками ЛГБТ. Чомусь для депутатів саме питання одностатевих ЛГБТ-партнерств (аналогу шлюбу) нині стало одним з ключових для військових.
Автори законопроєкту 9103 роблять кардинальну зміну в Сімейному кодексі України, де в Статті 3 пишуть що «Реєстровані (одностатеві) партнери є СІМ’ЄЮ»
Чому так важливе це визначення? Бо це закладає основу для усиновлення дітей ЛГБТ-парами, які створять цивільне партнерство.
Хоча в статті 211 сказано, що з одного боку «Усиновлювачами не можуть бути особи однієї статі», однак у пункті 4 сказано! « Особи, які не перебувають у шлюбі між собою, не можуть усиновити одну і ту ж дитину. Якщо такі особи проживають однією СІМЄ’Ю!!!, суд може постановити рішення про усиновлення ними дитини.»
Таким чином, якщо ЛГБТ-пара, яка перебуває у цивільному партнерстві, вважається сім’єю!!! А особи, які є не в шлюбі, а проживають сім’єю, МОЖУТЬ за рішенням суду всиновити дитину.
Це підтверджує і пропонована ними зміна до Закону України “Про державну допомогу сім’ям з дітьми” Стаття 18-1 . «Якщо одинока мати, одинокий усиновлювач, мати (батько) у разі смерті одного з батьків зареєстрували шлюб або реєстроване партнерство, то за ними зберігається право на отримання допомоги на дітей, які народилися чи були усиновлені до шлюбу або реєстрованого партнерства, якщо такі діти не були усиновлені чоловіком (дружиною), реєстрованим партнером.
Тут прямо сказано, що реєстрований партнер може всиновлювати дитину і через це припиняються виплати на дитину.
2. Законопроєкт №8306 – пропонує узаконити масове вирощування дітей в штучних матках на замовлення
26 грудня 2022 р. у Верховній Раді Україні був зареєстрований Законопроєкт №8306 народного депутата Олександра Дануци. Він пропонує зміни до положень Сімейного та Цивільного кодексів і дозволити розвиток людських ембріонів та виношування немовлят шляхом застосування методу ектогенезу, тобто за допомогою використання штучних маток поза межами людського тіла
Метод ектогенезу зводить людину до рівня комерційної послуги, біологічного матеріалу, який можна вирощувати у штучних капсулах, і на будь-якому етапі скасувати вагітність. Автори законодавчої ініціативи посилаються на німецьку наукову програму EctoLife, яка ще поки перебуває на стадії розробки.
За додаткові гроші замовники зможуть вибирати рівень інтелекту своєї дитини, зріст, колір волосся, очей, фізичну силу та навіть відтінок шкіри. Це нагадує ідеологію Третього Рейху зі створення надлюдини та досконалого суспільства, де не було місця на слабких та хворих.
На думку авторів законопроєкту, вказаний метод ектогенезу дозволить покращити демографічну ситуацію у нашій країні та здатний забезпечити вирощування 30 000 дітей на рік.
Виходячи з цього ми ще раз закликаємо депутатів Верховної Ради остаточно зняти з розгляду проєкт Закону №8306 про внесення змін до Цивільного кодексу України та Сімейного кодексу України (у частині визначення походження дитини, вирощеної у штучному середовищі поза межами людського тіла) та не повертатися до його розгляду.
3. Законопроєкт 7457 – легалізація та вільний продаж коноплі/марихуани, що вдарить по молоді й дітях
Законопроєкт 7457 в основному повторює попередній проєкт Закону про легалізацію канабісу/марихуани (реєстраційний №5596), внесений у червні минулого року, який через суспільний резонанс було направлено на доопрацювання.
Він презентований як революційну ініціативу стосовно розширення доступу пацієнтів до необхідного лікування онкологічних захворювань та посттравматичних стресових розладів, отриманих внаслідок війни. Хоча варто зазначити, що на сьогодні в Україні лікарі вільно можуть призначати хворим навіть важкі наркотичні препарати.
Попри задекларовану турботу про лікування онкологічних захворювань та посттравматичних стресових розладів, отриманих внаслідок війни, законопроєкт у своїй основній частині є спрямованим у першу чергу на легалізацію вирощування та обігу марихуани/коноплі (Cannabis).
Як зазначають американські автори, «продукція з канабідіолом, або КБД, непсихотропним екстрактом канабісу, набула шаленої популярності в США, перетворившись на мільярдну індустрію. Олія для електронних сигарет і вейпа, знеболюючі креми, пластирі й цукерки на будь-який смак (жувальні ведмедики і змійки, різнокольорова пастила для дітей і молоді), а також капсули та суміші.
Законопроєкт у випадку його ухвалення призведе у тому числі до стрімкого зростання і поширення наркоманії, зокрема у молодіжному середовищі, через вільний продаж продукції з коноплі в магазинах та аптеках, а також наркотичного сегмента коноплі/марихуани та продуктів з неї.
Враховуючи негативні наслідки для молоді від ухвалення законопроєкт про легалізацію канабісу/марихуани №7457, нині необхідно стукати до депутатів усіх рівнів, аби не допустити прийняття цього цинічного закону.
4. Законопроєкт №9028 – декриміналізація виробництва та зберігання важких наркотиків без мети їхнього збуту
Група народних депутатів з фракції «Слуга народу» серед яких представниця комітету з питань національної безпеки та оборони Мар’яна Безугла зареєстрували у Верховній Раді законопроєкт №9028, яким пропонується виключити з кримінального кодексу статтю 309, якою була передбачена кримінальна відповідальність до 8 років тюрми за виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів без мети їхнього збуту
Одночасно законопроєктом вносяться зміни до статті 44 Кодексу про адміністративні правопорушення згідно з якими до осіб, які вчинили незаконне виробництво, виготовлення, придбання, зберігання, перевезення чи пересилання наркотичних засобів, психотропних речовин або їх аналогів без мети збуту будуть застосовуватися стягнення у вигляді громадських робіт або штрафу.
Таким чином цей законопроєкт відкриває широкі перспективи для незаконного обігу важких наркотиків від якого і так потерпає наша країна
Проти більшої частини вказаних законопроєктів, зокрема щодо спроб прирівнення до шлюбу одностатевих партнерств, легалізації обігу наркотиків, експериментів над ембріонами та вирощуванням дітей – впродовж вже багатьох років активно виступає більшість громадян України. Особливого цинізму набуває внесення цих законопроєктів на розгляд Верховної Ради України у той час, коли в умовах воєнного стану громадяни є позбавленими права на проведення мирних зборів, а відтак і можливості, на відміну від попередніх років, висловити своє несприйняття можливості ухвалення вищезазначених законопроєктів.
Зважаючи на вказане, закликаємо писати звернення до Верховної Ради та всіх депутатів щодо небезпечних законопроєктів №9103, 8306, 7457, 9028, як таких, що становлять загрозу для подальшого розвитку нашої держави.
Проєкт звернення, інструкція щодо заповнення звернення, проєкт рішення депутатів місцевої ради, щодо небезпечних законопроєктів – за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1pEetHL1tQpJiH6hQs6SL5mXrFolRRVbQ