Американська Асоціація Психотерапевтів (American Psychological Association APA), викресливши гомосексуалізм зі списку хвороб у 1973, перейшла Рубікон у сексуальній революції і зробила прецедент на майбутнє. Відтоді єдиним критерієм норми статевої поведінки стала думка більшості, а не природній закон та моральні принципи, як було раніше. Якщо думаєте, що узаконивши гомосексуальні відносини, гендеристи на цьому зупиняться, то глибоко помиляєтеся. Адже легалізація одного відхилення у сексуальній сфері по суті започатковує ланцюговий процес і дозволяє рано чи пізно очікувати, що цей виняток застосується і до всіх інших.
1. Зоофілія
У 1969 році у Німеччині було легалізовано зоофілію, але під тиском зоозахиників німецький уряд у 2012 році рекриміналізував зоофілію, яка знову почала вважатися кримінальним злочином1. Причиною цього стали прагнення зоофілів зареєструвати цивільні партнерства зі своїми об’єктами кохання, а також знущання над тваринами, яких використовували для задоволення сексуальних потреб2.
Австрійський прихильник гендерних концепцій Петер Сінгер (Peter Singer) натомість вважає, що «зоофільські шлюби» або «транс видові зв’язки» повинні не лише заохочуватися, але й бути легалізовані. Адже критика інтимних відносин з тваринами може розцінитися як форма трансвидового шовінізму, що схоже за характером до «злочину гомофобії»3.
52-річний бібліотекар з Мюнхена Міхаель Кіок, який живе «у зв’язку» зі своєю восьмирічною вівчаркою Цессі пояснив журналістам, що «зоофіли були принесені у жертву лінивого компромісу: “Не маємо нічого спільного з людьми, які використовують тварин. Хочемо для них те, що найкраще. Не може бути так, що задовольняючий обох сторін сексуальний контакт може бути заборонений, бо некорисний для видів, яккщо і надалі триває знущання над тваринами у сільському господарстві»4. Офіційно рахується, що в Німеччині мешкає близько 100 000 зоофілів (фактично ця кількість може бути у кілька разів більше), хоча її міжнародним центром визнали сусідню Данію. Там навіть існують стайні, куди за секс з кіньми з’їжджаються туристи з цілої Європи і ладні платити 170 євро за ніч. Також зоофілам надають для «спеціальної прогулянки» домашніх тварин, зокрема псів5.
2. Педофілія.
Іншим постулатом гендеристів є узаконення педофілії, як ще однієї форми сексуальної орієнтації. Один з лідерів міжнародної мережі поширення дитячої порнографії після свого арешту аргументував свою невинність наступним чином: «Наша боротьба – подібна до тієї, яку вели антипрогібіціоністи. Ми вимагаємо свободу вираження для тих, хто вважає, що любити дітей – це правильно. Коли немає насильства, дитина згідна, увага дорослого і стосунки між двома повинні вважатися законними»6. У 2006 році у Голландії виникла партія за любов до ближнього, свободу та різноманіття (PNVD), яка у своїй програмі вимагала легалізації зоофілії, зниження віку згоди з 16 до 12 років з подальшим його скасуванням, узаконення дитячої порнографії і дозволом з’являтися оголеними у публічних місцях7. Засновник цієї партії Адфан ден Берг мотивував це, що «виховувати дітей – означає також і призвичаювати їх до сексу. Заборона розвиває у дітей ще більшу цікавість»8. Сама партія розпалася у 2010 р. оскільки не зуміла набрати потрібних 570 підписів для політичних виборів.
Так нещодавно, німецька студентка медицини в університеті Вюцбургу Міріам Хейне (Miriam Heine) доводила, що кожен може народитися педофілом, а отже кримінальна відповідальність за такі вчинки є формою дискримінації за сексуальною орієнтацією9.
Власне існування самої гендерної ідеології фактично означає легалізацію педофілії як норми. Адже на думку тих же «Стандартів Сексуальної освіти” людина є від початку сексуальною особою, тому сексуальну освіту потрібно розпочинати від народження10. Одна з її авторів, голландський сексолог Андерін Ван дер Доеф (Аnderijn van der Doef) вважає, що сексуальні відчуття мають навіть немовлята, а збереження невинності – це невірна дорога11. Це з одного боку призводить до висновків, що всі наші сексуальні потяги є природними та варто їх реалізовувати від моменту усвідомлення своїх потреб та здатності дати вільну згоду. Спільною рисою визнаних на Заході гендерних індентичностей з одного боку та педофілії з іншого є нарсицизьким тип особистості. Однією з ознак нарсицизму є знищення відмінностей, тобто і людина у іншому вбачає своє відображення. Якщо гей прагне у відносинах з іншими чоловіками заповнити дефект своєї мускуліності, то «педофіл вбачає у дитині своє дитяче відображення. В клінічній практиці відомо, що багато педофілів страждають на характеристичну патологію нарсицизму»12. Також не варто забувати, що в Голландії чи США завжди за рухами у справі легалізації педофілії стояли ЛГБТ товариства13.
Варто згадати, що у 1980 році голландська організація геїв (COC) „прийняла позицію згідно якої лібералізація педофілії має розглядатися як ціль гомосексуалістів … і що граничний вік [для статевих актів] має бути знесений. Через усвідомлення спорідненості між гомосексуалізмом і педофілією, СОС сприяє тому, щоби дорослі члени організації були більш вразливими на еротичні прагнення молодих представників власної статті, а через це відбувалося розширення гомосексуальної ідентичності»14
У США навіть існує Північноамериканська асоціація бойлайверів (North American Man/Boy Love Association, скор. NAMBLA), яка виступає проти використання віку як єдиного критерію дозволу сексуальних відносин з юнаками.
Її члени вимагають припинити переслідувати чоловіків і юнаків, які взаємно і вільно вступають у інтимні відносини. Вони закликають приймати закони, які хоча й захищають дітей від небажаного сексуального досвіду, у той же час залишають за ними право визначати види і способи їхньої сексуальної практики»15. Вимагаючи змінити вік сексуальної згоди вони, на їхню думку, таким чином виступають за розширення прав і можливостей молоді у всіх сферах, а не тільки сексуальній.16. Члени NAMBLA неодноразово притягувалися до кримінальної відповідальності за насилля над неповнолітніми та володіння дитячою порнографією (вони також закликали звільнити всіх засуджених чоловіків за інтимні відносини з неповнолітніми17)18. Найвідомішою судовою справою було провадження «Керлі проти NAMBLA». У 2000 році подружжя Роберта і Барбари Керлі (Curley) звинуватили активних членів організації Чарльза Джейнсі (Charles Jaynes ) і Сальваторе Сікарі (Salvatore Sicari), у жорстокому вбивстві їхнього сина Джеффрі Керлі, тіло якого після смерті вони спотворили.
Прокурори під час судового засідання наполягали, що NAMBLA» є тренувальним майданчиком для педофілів, які обмінювалися там досвідом заманювання і пошуків дітей для сексу19. Проте суд штату Массачусетс став на бік організації і визнав, що позов порушує конституцію США на свободу слова20. Хоча ЛГБТ та феміністичний рух на початку підтримували тісні контакти з NAMBLA, тепер намагаються відмежовуватися від неї. На думку гей-лобіста Стіва Ендіна «якщо «зв’язати [питання любові чоловіка і хлопчика] з питанням прав геїв, то останніх вам не бачити ніколи. На думку активістів ЛГБТ у відмові підтримати NAMBLA мова йде не про те, хто має рацію, а хто ні, а у політичній наївності та бажанні уникнення дискредитації руху за права гомосексуалістів21.
Тут варто також пригадати, що ікона гендерного руху Сімона де Бовуар (Simone de Beauvoir) разом з Жан Полем Сартром (Jean-Paul Charles Aymard Sartre), Мішелем Фуко (Michel Foucault) та іншими 66 відомими французькими філософами та політичними діячами того часу опублікували відкритий лист французькій газеті, у якому захищали трьох чоловіків (Дежаге, Галье і Буркхарда), яких засудили за розтління неповнолітніх22 У зверненні вони написали, що вважають, що існує явна диспропорція, з одного боку, між кваліфікацією «злочину», що виправдовує таку тяжкість, і характером передбачуваних дій; з іншого боку, між застарілою природою права і повсякденною реальністю суспільства, яке прагне визнати існування сексуального життя у дітей і підлітків»23.
3. Інцест
Один з відомих польських гедеристів Ян Гартман (Jana Hartman) висловився, що може бути, що прекрасна любов брата і сестри є чимось вищим, ніж найшляхетніший романс не кровноспоріднених між собою людей? Якщо вдасться гармонійно пов’язати материнську любов або братсько-сестринську з еротичною, то досягається вища якість любові і зв’язку. Здається, що впадає останнє найсильніше табу земної кулі, яким є заборона інцесту. Що сьогодні може використовуватися для заборони інцесту?»24 Данський професор права Ванг Греве (Vagn Greve) також не бачить проблеми, якщо дві дорослі особи, наприклад, батько і донька, хочуть бути разом. Він не бачить жодної різниці між легалізацією гомосексуальних зв’язків та допущенням кровноспоріднених зв’язків інцесту»25.
Натомість депутат парламенту Данії Перніле Скіппер (Pernille Skipper) назвала покарання за інтимні відносини між родичами «старомодним і гротескним підходом до сексу та родини»26.
Хоча в кінцевому рахунку, інцест легалізувати там не вдалося, все ж спроби це зробити не припиняються. Подібні дискусії точаться також у Швейцарії, Німеччині, а у деяких західноєвропейських країнах (Бельгія, Голландія, Франція чи Люксембург) покарання за інтимні відносини між родичами було навіть скасовано. У Швеції ж влада офіційно дозволила шлюби між зведеним братом і сестрою, якщо один з біологічних батьків у них не є спільним27.
4. Некрофілія
У 2016 році на щорічному молодіжному зібранні Народної Партії Лібералів Швеції «LUF» більшість членів підтримало легалізацію інцесту між родичами та узаконення некрофілії (статевих відносин з між людьми та тілами мертвих людей)28. Очільниця цієї молодіжної партійної організації Цецілія Джонсон (Cecilia Johnsson) у інтерв’ю одній шведські газеті сказала, що законодавство не повинно втручатися у сферу сексуальних відносин, а в підсумку заявила, що
«померлий сам повинен вирішувати, що буде діятися з його тілом після смерті.
Якщо відбувається, що хтось хоче, щоб його тіло було передане до музею чи на наукові дослідження, то може хтось і захоче передати його і на секс, то це право має бути задоволене»29.
Хоча вона сама як і її партія офіційно у своїх програмах не вказують про безпосереднє узаконення сексуальних відносин з померлими, але юристи застерігають, що пропоновані ними зміни відкривають шлях до легальності або принаймні відсутності покарання за некрофілію30. У своєму маніфесті радикальної культури « Філософія нової музики» один з головних представників Франкфуртської школи неомарксизму Теодоро Адорно (Theodor Adorno) написав «останнє збочення норми – це універсальна некрофілія, яку згодом важко буде відрізнити від норми, яка стане другою природою»31.
Чи існують межі?
«Трансформація системи стать/гендер не тільки усуває структури, що здійснюють репресії щодо сексуальної поведінки, але і тягне за собою постійні відновлення нових форм гендеру і сексуальності». Як пише американський письменник та гей-активіст Чальз Сільверстейн (Ch. Silverstein ) «Окрім гомосексуалізму Діагностично-статистичний підручник психічних розладів (DSM) називає також садизм, мазохізм, ексгібіціонізм32, вуайєризм33, педофілію та фетишизм психічними відхиленнями. Якщо немає об’єктивного незалежного підтвердження, що гомосексуальна орієнтація сама в собі є ненормальною, які тоді існують виправдання включення будь-якої поведінки до DSM? (…) Усунення гомосексуалізму з DSM було нашим короткотривалою метою. Наша довготривала мета – усунення з DSM різних визначених сексуальних збочень та відхилень і парафілії34 так і не була реалізована»35. Чальз Сільверстейн прогнозував, що парафілії є культурним та тимчасовим явищем, яке ймовірно зникне з DSM якщо є згода на секс36.
Отже, викресливши гомосексуалізм зі списку хвороб по суті запустили ефект доміно сексуальної революції, і тепер при легалізації кожного наступного сексуального збочення будуть посилатися на попередній прецедент. Все одно за зразком та аргументами будуть слугувати події далекого грудня 1973 р, пов’язані з нормалізацію гомсексуалізму Американським асоціацією Психотерапевтів. Адже гендер – це чергова утопічна ідеологія атеїстів, для яких на цей раз ідолом став секс.37
2 Jan Bodakowski Zachodnioeuropejska lewica od lat reprezentantem pedofilów i zoofilów // https://prawy.pl/3316-zachodnioeuropejska-lewica-od-lat-reprezentantem-pedofilow-i-zoofilow/
3 Por. D. de Marco, B. D. Wikar, Architekci kultury śmierci, dz. cyt., s. 372 i n., 384 http://archiwum.rp.pl/artykul/1246529-Peter-Singer:-etyk-wygodnego-zycia.html
5 http://wmeritum.pl/die-welt-w-danii-istnieja-domy-publiczne-ze-zwierzetami/
6 Corriere della Sera. 8 settembre 1998.
7 ПРОГРАММА ПАРТИИ PNVD НА МАЙ 2008 ГОДА// http://www.pnvd.nl/PNVD_RU_Prog_May_2008.pdf
8 Corriere della Sera. 19 luglio 2006.
10 https://www.bzga-whocc.de/fileadmin/user_upload/Dokumente/WHO_BzgA_Standards_polnisch.pdf s. 13;
https://dziecisawazne.pl/dlaczego-dzieci-potrzebuja-edukacji-seksualnej-wedlug-who/
11 https://www.volkskrant.nl/de–gids/mijn–motto–is–begin–zo–vroeg–mogelijk–met–seksuele–voorlichting~b80ba6f5/?referer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
12 G. Gabbard. Psichiatria psicodinanica, Millano, Cortina, 1995, 315.
13 Por. P. Skwieciński, Zieloni nie w kwestii pedofilii, „ W Sieci” 19–25.08.2013, s. 86
oraz http://www.fronda.pl/forum/niemieccy-zieloni-juz-promuja-pedofile-volker-beck-
przewodniczacy-frakcji-zielonych-w-bundestagu,39624.html –
14 Magazyn Homoseksualizmu» 1986-7, 13, #2, 3, pgs. 89-107; Molestowanie dzieci a homoseksualizm – Dr Paul Cameron
17 NAMBLA’s Official Position Papers, Oct. 12, 1996 Архивировано 24 мая 2006 года.
18 No. 01-571: Tampico v. United States — Response (Hold); S.F. Man Held In Sex Assault On Virginia Boy Soto, Onell R. (2005). «San Diego Union-Tribune», 18 лютого.
19 Murdock, Deroy (2004). « No Boy Scouts: The ACLU defends NAMBLA. »
20 Murdock, Deroy (2004). «No Boy Scouts: The ACLU defends NAMBLA.»
21 https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B0%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%B0%D1%81%D1%81%D0%BE%D1%86%D0%B8%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B2#cite_ref–murdock_40-0.
22 Мельников А. Педофильский дискурс //http://www.ng.ru/ideas/2013-03-22/5_pedofil.html
23 https://www.lemonde.fr/archives/article/1977/05/23/un-appel-pour-la-revision-du-code-penal-a-propos-des-relations-mineurs-adultes_2873736_1819218.html
24 http://wyborcza.pl/1,75478,16721990,Prof__Hartman_chce_dyskusji_o_
25 http://wyborcza.pl/1,76842,12858518,Karac_czy_nie_karac_za_kazirodztwo_w_
26 https://www.newsweek.pl/swiat/kazirodztwo-czy-kazirodztwo-jest-scigane-wypowiedz-hartmana-newsweek/78vxvrb
27 https://www.newsweek.pl/swiat/kazirodztwo-czy-kazirodztwo-jest-scigane-wypowiedz-hartmana-newsweek/78vxvrb
28 https://www.ordoiuris.pl/rodzina-i-malzenstwo/czy-szwecji-grozi-legalizacja-zwiazkow-kazirodczych-oraz-nekrofilii
29 https://stop-seksualizacji.pl/index.php/news/prawa-reprodukcyjne-seksualne/item/242-mlodziezowka-szwedzkiej-partii-liberalnej-domaga-sie-legalizacji-kazirodztwa-i-nekrofilii
30 https://www.ordoiuris.pl/rodzina-i-malzenstwo/czy-szwecji-grozi-legalizacja-zwiazkow-kazirodczych-oraz-nekrofilii
31 Адорно Т. Философия новой музыки https://www.gumer.info/bogoslov_Buks/Philos/adorfnm/02.php
32 Ексбіціонізм – вид сексуального збочення, у якому сексуальне задоволення досягається шляхом демонстрації своїх оголених статевих органів чи мастурбації чужим особам, зазвичай протилежної статі, які цього не очікують.
33 Вуайєризм – підглядання за сексуальним актом чи сече пускання з метою отримання сексуального задоволення.
34 Парафілія (від грецькьких παρά — пункт, поруч і φιλία — дружба, що має контекст кохання) — медичний термін, що позначає стани, за яких людина досягає сексуального збудження та задоволення унаслідок фантазій, сексуальних потреб і поведінки, що призводять до клінічно значущих страждань або порушень в інших важливих галузях життєдіяльності людини].
35 Ch. Silverstein “The Implications of Removing Homosexuality from the DSM as a Mental Disorder “Archives of Sexual Behavior 2009/38:161–163.
36 Ch. Silverstein “The Implications of Removing Homosexuality from the DSM as a Mental Disorder “Archives of Sexual Behavior 2009/38:s.162
37 Ks. Dariusz Oko Gender jako dzieło rozumu ateistycznego. Dekonstrukcja dekonstrukcjonistów// Gender
– spojrzenie krytyczne. Wydawnictwo Jedność, Kielce. 2016S. 170.