Що бачать очі?
Двоє католиків, священиків. Їхні погляди зустрічаються, на обличчях з’являється посмішка.
Скоро і українські віряни впізнаватимуть (гугл мені підказує – визнаватимуть) отця Джеймса Мартіна і єдине, що залишиться після: “Десь я його бачив”, – це пам’ять про те, що священику на фото посміхався папа Франциск.
Цього буде досить для подальшого невдумливого визнання.
Отець Джеймс є драйвером ЛГБТ-руху всередині Католицької Церкви. Його проповіді прямо суперечать вченню Церкви. Він є дуже популярним і певно найбільш розпіареним світськими ЗМІ католицьким священиком.
Натомість Святіший Отець критикував колоніалізм гендерної ідеології.
Папа Франциск відкритий до зустрічей з усіма, однак це не означає, що він розділяє цінності кожного свого візитера. Світові ЗМІ та й побутове сприйняття ігнорують цей факт. Зустрівся значить підтримує. Для світу сенсація, для великої кількості неукріплених у вірі християн – згіршення або моральна плутанина…
Якою ж має бути в цьому випадку реакція людини віри?
Вона мала б опиратися на Євангелії. А в ній написано: “І БРАМИ ПЕКЕЛЬНІ ЇЇ (Церкви) НЕ ПОДОЛАЮТЬ”.
А за Петра молімося, щоб укріпляв у вірі своїх братів і мужньо протистояв анти-християнській колонізації, навіть якщо за цим стоїть його співбрат єзуїт.
***********
Власне ця аудієнція була виразом колоніалізму гендеру в середовище і вчення Церкви, тому активність Джеймса Мартіна не слід наївно сприймати як спонтанність окремого священика, це крок в системі планів та стратегії гей-лобі всередині Церкви.
Рік тому папа Франциск брав участь на одному заході з отцем Джеймсом Мартіном. Вони виступали в різні дні, не бачили одне одного, але сам факт заходу, який об’єднав папу Франциска та ЛГБТ активіста отця Джеймса Мартіна, обурив католицький світ. Рівно через рік з’являється вже спільне фото.
Чи можемо припустити, що це тенденція, яка має на меті адоптувати нас до необурливого сприйняття ЛГБТ в середовищі Церкви?
***********
Із fb поста отця Джеймса можна зробити висновок про схвалення його діяльності та ідей, отримане від папи Франциска. З огляду на вищенаведені слова понтифіка про колоніалізм гендеру, а значить свідомість папи щодо цілей візиту гей-лобіста, цей допис видається маніпуляцією. Виникає питання до прес-служби папського Престолу, яка відслідковує всі публічні згадки про папу. Враховуючи те, що фото на сторінці Мартіна було надане ватиканськими медіа, вони точно мають знати що і як про цю зустріч на своїй сторінці написав отець єзуїт. Якщо пост іще є на сторінці Мартіна, значить ватиканські медіа не вважають форму і суть допису компроментуючими для Святішого Отця.
Звичайно, тенденції невтішні, однак вони мають спонукати вірян утверджуватися у своїй тожсамості християнина, захищати свої переконання та принципи, передусім у своїй щоденній боротьбі з гріхом в постійній молитві за Церкву і папу.