10-11 грудня в Києві пройшов 3-ій Український жіночий конгрес. Виступ міністерки (кляті фемінітиви) освіти Ганни Новосад був присвячений неприпустимості нав’язування окремих ролей хлопцям і дівчатам та рольових моделей релігій.
У виступі пролунало кілька цікавих меседжів. Давайте розберемося що вона сказала, а потім спробуємо оцінити, який сенс ховається за гендерно-канцелярською новомовою чиновниці.
Новосад оголосила про створення цілісної освітньої стратегії ґендерної рівності та протидії індоктринації та нав’язуванню ролей, зокрема і релігійних, у школах:
- Наша школа – світська, а тому не повинна бути місцем рольових моделей, що підтримуються будь-якою з релігій.
- Школа – це місце для критичного мислення та здобуття впевненості у власних силах, а не індоктринації та нав’язуванню ролей.
- В освіті потрібна системна політика ґендерної рівності кожного й кожної. А тому цілісній стратегії політики бути найближчим часом, – розказала про свої плани Ганна Ігорівна.
На підтвердження важливості цієї теми очільниця МОН оприлюднила такі показники галузі освіти, які не свідчать про ґендерну рівновагу:
Дівчата в Україні складають 79% тих, хто вступають на гуманітарні науки і мистецтво, але лише 23% – на інженерному профілі, 32 % – на будівництві та архітектурі.
Також пані Новосад зауважила, що майже всі підручники досі містять дискримінацію (нав’язування дівчатам і хлопцям окремих соціальних ролей і емоційних схем, при цьому з натяком на першорядність чоловічих ролей; а також непропорційно малу представленість жінок при вивченні шерегів особистостей певних галузей).
А окремі вибіркові предмети, ховаючись за факультативністю, містять відверту дискримінацію за всіма ознаками, – додала міністерка освіти.
*********
Гендерна новомова, як і будь-яка мова ідеологій, створена для того, щоби камуфлювати справжні сенси в нейтральні або навіть незрозумілі словесні конструкції, тому можемо бути дещо неточними щодо трактувань висловів пані Новосад:
“Гендер”
З однієї сторони феміністки та гендеристи стверджують ніби це про стать, однак чому тоді існує 72 гендери? Позірно нейтральне трактування гендеру (стать) дає можливість ефективно швидко і без опору нав’язати цей термін. Коли слово “гендер” захопить понятійне поле нормативних актів, діловодства, публічного простору та обігу, тоді буде можна нав’язати цьому потрібний сенс. Сама Стамбульська конвенція навмисно залишає можливість різного прочитання цього поняття.
Про це читайте докладніше тут: Чому Стамбульська конвенція не захищає жінок від насильства?
“Створення цілісної освітньої стратегії ґендерної рівності та протидії індоктринації та нав’язуванню ролей, зокрема і релігійних, у школах”
- Коли ідеологія заявляє про “протидію індоктринації”, це означає, що вона сама буде нав’язувати та індоктринувати;
- Нова українська школа стає полігоном гендеру, ілюстрацію принципів “рівності” скоро побачимо в найнеочікуваніших шкільних дисциплінах та підручниках. Природньо “цілісна” система буде поступово, але масовано і під різними кутами атакувати наших дітей;
- Коли говориться про недопущення релегійної індоктринації, то вістря цих слів направлене передусім проти моральної складової вчення Церкви – Божого дару сексуальності, відповідно чеснот цнотливості та чистоти, але не тільки заперечується біблійна антропологія “чоловіком і жінкою сотворив їх”.
Школа – це місце для критичного мислення та здобуття впевненості у власних силах, а не індоктринації та нав’язуванню ролей.
До речі, одним із основних інструментів розпізнання Божої волі згідно вчення Церкви є людський розум. Віра – не заперечення мислення, навпаки – підносить людський розум до Божих перспектив. Глобально Церква є єдиною інституцією, яка критикує ідеологію гендеру, тому гендер намагається дискредитувати християнство, просто оббрехати його, проголошуючи, що робить це в ім’я “критичного мислення”.
“Впевненість [учнів] у своїх силах”
Цілісне сприйняття гендерної ідеології включає просування гомосексуалізму, транссексуалізму, сексуальної розбещеності, контрацептивів, абортів. Численні клінічні та наукові дослідження кожного з цих явищ цивілізації смерті показали, що люди які практикують це, мають вищий рівень депресії, суїцидальних намірів, венерологічних хвороб, психічних розладів…
В кінцевому рахунку мета гендеру, як і будь-якої тоталітарної ідеології, зламати людину, дезорієнтувати її ціннісно. Під вивіскою “свободи” особа втрачає ціннісний фундамент та адекватне розуміння себе.
А окремі вибіркові предмети, ховаючись за факультативністю, містять відверту дискримінацію за всіма ознаками, – додала міністерка освіти.
Згадується заблокований християнський курс “Основи сім’ї”. В цих словах також лунає натяк і попередження про переслідування майбутніх курсів, дисцплін та факультативів, базованих на християнських моральних принципах безвідносно до наукової, педагогічної та дидактичної цінності цих курсів.
*********
Коли пані міністерка наводить різні статистики щодо непропорційного розподілення учнів за спеціальностями, стає смішно, бо удавана феміністична боротьба, яка в останні 20 років точно була завісою для просування гендеру, остаточно зірвана, адже цьогоріч в Нью Йорку Агентство ООН з прав жінок оголосило, що більше не зосереджене на правах жінок, а на “рівності всіх статей”, включаючи LGBTIQ +.
Читайте також: Агенство ООН з питань жінок тепер не за права жінок, але – “всіх гендерів”
Джерело: Всеосвіта