У листопаді 2018 року шотландські міністри затвердили пропозицію внести в шкільні програми «ЛГБТ-уроки».
«Я з великою радістю хочу повідомити, що ми – перша країна світу, яка включила ЛГБТ-освіту в шкільну програму” – заявив замісник прем’єр-міністра і міністр освіти Шотландії Джон Свінні, додавши: «Шотландія вже вважається однією з найбільш прогресивних країн Європи в тому, що стосується ЛГБТ-рівності».
Нові шкільні уроки будуть призначені для дітей різного віку та будуть викладатися в рамках різних міжпредметних курсів, таких, як «гомофобія», «біфобія» та «трансфобія», а також розширюватимуть «освіченість» щодо різних ЛГБТ-групп.
Одностатеві «шлюби» в Шотландії визнані законом з 2014 року, а одностатеві партнерства – з 2004 року. З 2009 року закон дозволяє одностатевим парам всиновлювати дітей і оформляти над ними опіку. З 2010 року діє “антидискримінаційний закон”.
Рух в схожому напрямку спостерігається в Німеччині, де шкільна освіта регулюється державою. Випущені чиновниками вказівки мають загальний характер і можуть використовуватися як для просування «сексуальної різноманітності», так і в якості основи для більш обережного консервативного підходу.
«В останні роки предметний зміст було розширено, щоб включити в нього гендер або сексуальне різноманіття майже у всіх федеральних землях, а це значить, що навчання вже зачіпає такі питання, як гомосексуальність, транссексуальність, бісексуальність і т.п. […] При такому широкому переліку тем у програмі сильно ідеологізований вчитель може висвітлювати будь-які теми, що стосуються гендеру, посилаючись при цьому на програму. Консервативний або християнський вчитель, в свою чергу, може звести цей зміст до мінімуму », – пише в своєму блозі Матіас фон Герсдорф – громадський діяч, який виступає за сім’ю і традиційні цінності.
«Земля Північний Рейн-Вестфалія стала свого роду першопрохідцем, там червоно-зелений земельний уряд забезпечив сильну підтримку подібним групам. Наприклад, група ЛГБТ “SchLAu NRW” у 2003 році була нагороджена земельним урядом як “кращий приклад практики” », – повідомив пан фон Герсдорф порталу IFN.
Він додав: «У 2003 році в землі Північний Рейн – Вестфалія навіть почали проводити оцінку освітніх проєктів ЛГБТ в школах. […] У більшості випадків такі групи запрошувалися в школи під приводом боротьби з дискримінацією».
Пан фон Герсдорф продовжує: «Ці групи зробили великий крок вперед в середині 2010-х, коли була введена шкільна програма, що включає елементи гендерної ідеології. «ЛГБТ»- групи прагнуть посилити “прийняття сексуального різноманіття” учнями».
Надія змінити це все ще залишається, але зробити це можуть лише обурені батьки. Вкрай важливо, щоб почалася їхня мобілізація – і на батьківських зборах, і поза школою – з метою припинити ранню сексуалізацію дітей.