Німецький священик о. Вольган Роте, прихильник ЛГБТ-спільноти, подав в суд проти польського священика, професора отця Даріуша Око, вбачаючи в його статті для німецького часопису „Thelogisches” злочин розпалювання ненависті. В статті містяться факти щодо педофільських злочинів в Церкві та Церковне вчення про людську сексуальність. Точно не скажемо в чому саме отець Вольган Роте вбачає склад злочину: чи у християнському баченні людини чи у фактах, наведених професором Око, однак німецький суд на стороні німця.
Деталі про судову справу дізнайтеся з відео отця Романа Лаби.
Цю ганебну справу коментує інший німець – кардинал Герхард Мюллер: «Мені як німцю соромно, що у моїй рідній країні знову можна висунути звинувачення за так зване розпалювання ненависті та засудити польського вченого за те, що він наводив факти», – каже кардинал він в інтерв’ю Павелу Лісіцькому для часопису Do Rzeczy.
Колишній префект Конгрегації доктрини віри рішуче критикує німецьку судову систему, не уникаючи порівняння кампанії проти о. Даріуша Око до репресій нацистської доби: “У зв’язку з тим, що сталося з польським вченим із Кракова, у людей з історичною освітою повинні негайно пролунати тривожні дзвінки; вони повинні з жахом згадувати певного «адвоката», який, діючи як т. зв генерал -губернатор, відправив всю професуру Кракова до концтабору”, – зазначає німецький прелат.
Кардинал Мюллер не проти сильної мови, якою користується о. Око: “Засудження цих злочинів сильними словами – це не підбурювання суспільства до ненависті, а мужній акт, який заслуговує поваги всіх порядних людей. Суд не може вимагати від автора наукового аналізу про найгірші злочини та гріхи використовувати нечітку та розріджену лексику”.
Єрарх звертає увагу на збочене скасування порядку, спричинене рішенням німецького суду. Як він зазначає, “світські суди існують для притягнення до відповідальності злочинців, а не тих, хто називає зло злом”. Феномен подвійних стандартів у нібито демократичному публічному дискурсі, який поважає свободу слова, досягає значно ширших соціальних вимірів. – Тисячі невинних священиків у Німеччині щодня оцінюються секулярним суспільством, як педофіли, проте жоден суд не реагує на ці звинувачення. Чи дійшли ми до того, що винні захищені, а невинні покарані? – запитує кардинал.
Антипольська кампанія в Німеччині
Німець, кардинал Мюллер звертає увагу на польський контекст цих подій. – Німецькі журналісти щасливі, коли йдеться про справу проти поляків. Замість того, щоб подякувати полякам та угорцям за повалення тоталітарного радянського комунізму, європейські політики та юристи переслідують людей, яким довелося пережити стільки страждань за своє свободолюбство: “Звичайно, ці лідери думок не дуже високо цінують християнство, на щастя, вони проти тяжкого гріха ненависті. Шкода, що вони абсолютно абсурдно звинувачують інших у відсутності ненависті до гомосексуальної групи, проте вважають виправданою демонстрацію власної ненависті до католицької Польщі. Ці люди, претендуючи на моральну перевагу, повинні дослідити історію чотирьох поділів Польщі та ненависть прусів та націонал-соціалістів до поляків. Вони повинні це зробити, перш ніж приміряти на себе роль вчителів своїх сусідів-слов’ян.
Нарешті, кардинал Мюллер скептично ставиться до можливої реакції німецьких єпископів і закінчує свою думку таким чином: “Якщо ми, католики, зазнаватимемо переслідувань, як за часів Культуркампфа Бісмарка чи за часів Третього рейху, або якщо нас оштрафували чи ув’язнили під виглядом турботи про закон, правда завжди залишатиметься правдою. Жоден парламент і жоден суд не можуть перетворити беззаконня у закон і поставити волю влади над визнаним розумом моральним законом”.