Руйнування сім’ї та моралі досягло тієї стадії, коли стала посилюватися здорова реакція. Але ще багато чого належить відбудувати.
У XX столітті значний збиток шлюбу та сім’ї завдали ті, хто спонукав і фінансував Альфреда Кінсі, щоб він опублікував свої фальшиві висновки злочинно проведених досліджень: «Сексуальна поведінка людини у чоловіків» (1948) і, потім, другої, такої ж огидної , – «Сексуальна поведінка людини у жінок» (1955).
Д-р Джудіт Рейсман успішно довела, що зміст цих книг, який шокує і принижує людську гідність, є результатом діяльності душевнохворої і жорстокої людини. Її початкове дослідження під назвою «Кінсі, секс та обман. Індоктринація людей», за яким послідували «Злочини та наслідки» і «Вкрадена честь, вкрадена невинність», показують з усією очевидністю, наскільки жахливими є експерименти, які Кінсі проводив на дітях і ув’язнених під егідою Університету Індіани.
Тоді в 1968 році на ринок вийшла «таблетка», Пол Ерліх отримав гроші на написання «Популяційної бомби», яка стала «бестселером» і переконала легковірну публіку, що у світі народжується дуже багато дітей і що відповідальні батьки повинні обмежити розмір сім’ї двома дітьми. Є відома історія, як економіст Джуліан Сімон кинув Ерліху виклик. Ерліх стверджував, що до 1986 мільйони помруть від голоду, а життєво необхідні корисні копалини закінчаться, але програв парі.
Разом з цим, Міжнародна федерація планування сім’ї почала переконувати публіку в необхідності «сексуальної освіти», придуманої Маргарет Сенгер і фінансованої Джоном Д. Рокфеллером. Ця «освіта» промиває школярам мізки, щоб вони прийняли сексуальні девіації.
Просування у школах «сексуальної освіти» закінчилося тим, що батьків переконали: секс – це надто складна тема, яку краще залишити «професіоналам». Так багато сімей втратили своїх дітей, оскільки, схилившись перед духом епохи, не допомогли їм зміцнити свій характер і не наполягали на доброчесному житті, майже повністю втративши саме поняття загальних цінностей.
Сьогоднішня статистика захворювань, що передаються статевим шляхом, серед молодих людей у США, згідно з даними Центрів з контролю та профілактики захворювань, говорить нам, що приблизно 30 мільйонів молодих людей заражені цими хворобами. Статистика неплідності відображає цю шкоду, завдану молодим людям.
Трагедії, що переживаються багатьма молодими людьми, показані графічно в статистичних дослідженнях д-ра Патріка Фагана, що демонструють взаємозв’язок між невступом у шлюб з відсутністю батька та нездатністю молодих людей досягти успіху в різних питаннях. Пастки наркотиків, банд і підліткових вагітностей торкаються трагічно багато молодих людей і продовжують посилювати порочне коло бідності та злиднів.
Статистика показує поза сумнівами, що ті, чиї сім’ї залишилися в цілості, досягають успіху в тому, щоб залишити гетто і вступити до середнього класу.
Надзвичайно важливо дотягнутися до молодих людей, які позбавлені сімейної культури, і дати їм знання та напрямок, які можуть ефективно вивести їх до цілісності, відповідальності та шлюбу, щоб вони та їхні діти могли досягти успіху в житті.
Так само важливо зміцнити молодих людей з хороших, цілих сімей у знаннях, мотивації та навичках, щоб вони жили чеснотно і обирали собі подружжя розумно. Тоді вони самі зможуть створити міцні сім’ї.
Надія на майбутнє
Діти та підлітки – це, насправді, найкращий матеріал у світі. Всі діти народжуються з вродженим бажанням любити і бути коханими та робити правильні речі. Перші роки дитина проводить, вивчаючи факти навколо себе і розуміючи, як речі та люди влаштовані. Допитливість дітей та спостережливість підлітків чудово відомі.
Наукове вивчення мозку щодня підтверджує важливість позитивного батьківства для ключового завдання дітей. Концепції, що стосуються себе, інших і реальності, повинні бути закладені, шар за шаром, в нервові з’єднання мозку дитини і підлітка.
Позитивне батьківство має запропонувати їм ретельний, розумний та веселий шлях до розуміння логіки життя, а також логічний, позитивний та зрозумілий шлях до протистояння споживчому фантазійному світу, що пропонується телебаченням та нинішнім духом часу.
Позитивним батькам у цій важливій справі потрібна співпраця з боку школи. І після багатьох досліджень, проведених талановитою командою, тепер є дещо дійсно підходяще. Йдеться про серію «Живі для світу». Це інтегрована програма, розроблена для шкіл або позакласної активності, розрахована на одну годину на тиждень. 13 текстів для учнів від дитячого садка до кінця школи написані, як історія, що розвивається, про компанію з кількох дітей, чий вік відповідає віку учнів, які стикаються із загальнопоширеними ситуаціями та необхідністю зробити вибір – як інтелектуальний, так і етичний. Спорт, сім’я, шкільне життя та дружба становлять основу сюжету, а такі універсальні чесноти, як вірність, щедрість, мужність, емпатія, наполегливість, терпіння, самовладання тощо, стають привабливими та зрозумілими. При цьому автори уникають релігійної лексики, щоб зробити книжки доступними у державних школах.
Для кожного рівня розроблено посібник для вчителів, який використовує сучасні досягнення педагогіки. Вчителі в Англії, Африці та Латинській Америці вважають його досить простим та привабливим. Курси підготовки вчителів ефективні та доступні у різних формах: від 16-годинного курсу до підготовки дисертації. Електронні версії англійською та іспанською мовами доступні на сайті BlinkLearning.
Бажання знати і потреба – чи спрага – бути хорошою людиною записані у наших серцях з нашого народження. Наш люблячий Творець створив нас для Себе. Однак, світ – це місце, що збиває з пантелику, а продавці бруду і пороку в наш час поширюють свою рекламу всіма можливими способами. Дітям потрібна і їм подобається цікава історія, що показує, як – глава за главою – розвинути їх характер і відточити чесноти, якими вони захоплюються.
Всі молоді люди заслуговують на можливість отримати знання, мотивацію та навички, необхідні для того, щоб знайти справжню любов і надійний шлях до процвітання.