Нове дослідження показує, що алгоритми TikTok, YouTube та Instagram «нахабно» рекомендують дітям відео, що заохочують небезпечну і навіть смертельно небезпечну поведінку.
Підписутеся на Родину в телеграмі https://t.me/rodyna_cath
Звіт некомерційної організації Fairplay виявив, що всі три платформи порушили власну політику, рекомендуючи відео, що заохочують до небезпечної поведінки, коли користувач-підліток шукає відео з ризикованою поведінкою.
Учасники дослідження створили облікові записи на трьох платформах, видаючи себе за 14-річного хлопця. Потім вони шукали відео із зображенням «автомобільного серфінгу» і «залізничного серфінгу» − небезпечних трюків, в яких люди їдуть або стоять на даху (або тримаються за бік) автомобілів і поїздів, що рухаються.
У доповіді зазначається, що 80 відсотків відеороликів про «кар-серфінг» на TikTok зображують людей, які займаються серфінгом на дахах автомобілів після пошуку за фразою «кар-серфінг», тоді як 60 відсотків відеороликів на TikTok зображують людей, які займаються «серфінгом на поїздах» після пошуку за цією фразою.
На YouTube 60 відсотків відеороликів, знайдених за цією фразою, були відеороликами про «автомобільний серфінг». Пошук за фразою «серфінг на поїзді» привів на сторінку, де 90 відсотків відео були відеороликами, що зображують цю небезпечну поведінку.
Для Instagram цей показник склав 28 % (серфінг на машині) та 84 % (серфінг на поїзді).
Слово про слово