Вже не перший рік компанії створюють так звані «прайд-колекції», проте цьогоріч в США вони зайшли надто далеко, що викликало відчутний спротив простих людей. Target, одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі, представила свою «гей-колекцію», яка включає понад дві тисячі товарів на ЛГБТ-тематику, в тому числі для немовлят.
Також американців обурив той факт, що компанія залучила відверто сатанинського дизайнера-трансгендера Еріка Карнелла з Абпраллена, пише c4u.org.ua.
Він, зокрема, розробив дизайни з написами «Сатана поважає займенники», «Гей як біс» і «Приєднайтеся до мого гей-культу», «Відьми люблять тран-людей», «Мій янгол-охоронець — транс». На сайті Абпраллена ця колекція підписала так: «ЛГБТ+ людей так часто називають продуктом сатани або що вони діють проти волі Бога, тому ми будемо спілкуватися з сатаною!». Співпраця цього бренду з Target викликала величезну кампанію обурення в американців. Деякі покупці просто скидали скандальний товар на підлогу, сварилися з продавцями і питали їх: «Ви дійсно підтримуєте цей сатанізм?»
Внаслідок заклику християн і консерваторів не купувати нічого в Target акції компанії впали, і вона втратила близько 9 мільярдів доларів за тиждень бойкоту. 22 травня у Target прийняли рішення «видалити предмети, які були в центрі найбільш конфронтаційної поведінки», і приховати вітрини з іншими суперечливими товарами в задню частину магазинів.
Це була хоча й маленька, але знакова перемога, адже це справді прецедент, коли велика корпорація повинна закінчити свою прайд-кампанію, тільки-но її відкривши. Історія з Target показала, що консерватори також можуть впливати на великий бізнес, і минає час, коли ЛГБТ-організації мали монополію на будь-яку пропаганду через товари та послуги.
Сьогодні необхідна згуртованість християн у бойкотах компаній, адже через ЛГБТ-товари корпорації намагаються отримати схвалення і популярність. Однак коли бізнес отримує скандал і збитки, перед ним постає логічне питання: чи не пора змінити політику компанії?
Джерело: c4u.org.ua