Папа Бенедикт XVI попереджав, що великим викликом для Католицької Церкви і остаточним повстанням проти Бога Творця буде гендерна ідеологія,- переконує американський моральний богослов др. Джон Гаас. Він є колишнім членом Папської академії життя, скликаної св. Папою Іваном Павлом ІІ для оборони і розвитку автентичного католицького морального і біоетичного вчення.
Підписуйтеся на Родину в телеграмі https://t.me/rodyna_cath
Розповідаючи про передбачення Бенедикта XVI, він посилається на приватну розмову, що відбулась з Папою в 2014 році, після того як він зрікся Петрового служіння.
За словами др. Гааса, Бенедикт XVI сказав, що «черговим великим викликом, з яким має зустрітись Церква, є гендерна ідеологія, яка стане остаточним повстанням проти Бога Творця».
Про свою розмову із Папою др. Гаас розповів під час виступу у «Christendom College» з нагоди університетської церемонії. Він зазначив, що слова Папи, сказані досить спонтанно, дуже його вразили, а сьогодні він спостерігає, що ці слова були дуже пророчими.
«На нас надійшло цунамі трансгендерної ідеології», – каже він. – «На католицькі інституції охорони здоров’я подають до суду через те, що вони відмовляються проводити операції з калічення чоловіків, які хочуть хірургічним шляхом стати подібними на жінок; або ж жінок, які хочуть уподібнитись до чоловіків. Також відбуваються напади на католицькі академічні установи, бо вони намагаються давати свідчення істини».
Британський портал «Catholic Herald», пишучи про виступ др. Гааса, нагадує, що Папа Бенедикт XVI говорив про проблему гендерної ідеології також і наприкінці свого понтифікату.
Промовляючи до Римської Курії на Різдво 2012 року, він сказав, що на той час відбувається підважування самого поняття людства; відповідно до «нової філософії сексуальності», стать вже не є елементом природи, яку слід прийняти, а виключно суспільною роллю, яку можна вибрати для себе. Свобода мала б полягати на тому, що те, що колись за особу вибирало суспільство, зараз особа вибирає самостійно.
«Очевидно, наскільки глибоко помилковою є ця теорія і антропологічна революція, що випливає з неї. Людина ставить під сумнів, що її природа є наперед визначена у її тілесності, що є цінністю людської істоти. Вона суперечить своїй власній природі і вирішує, що вона не була їй дана як раніше визначена, але що вона сама має її для себе створити. Відповідно до біблійного опису створення, суттю людини є те, що вона була створена Богом як чоловік і як жінка. Цей дуалізм є основоположним для людської істоти, так як її дав нам Бог. Під сумнів ставиться власне ця подвійність, як основоположний факт. Вже не є важливим те, що читаємо у описі творення: Бог «створив чоловіка і жінку» (Бут. 1,27)», – сказав тоді Папа.
«Ні, тепер вважається, що не Він створив їх чоловіком і жінкою, але що досі це визначало суспільство, а тепер ми самі приймаємо рішення щодо цього. Чоловіча і жіноча стать як реальність створіння, як природа людської особи, вже не існує. Людина ставить під сумнів свою природу. Зараз вона є лише духом і волею. Маніпулювання природою, засудженою сьогодні по відношенні до людини, стає основним вибором людини щодо себе самої. Зараз існує людина лише в абстракційний спосіб, яка сама вибирає для себе щось як свою природу. Чоловічість і жіночність ставиться під сумнів як взаємно доповнюючі форми людської особи, що є результатом творіння. Але оскільки не існує поділу на чоловіка і жінку як факт, що випливає із творіння, то також не існує сім’ї як реальності, визначеної на початку творіння. А у такому випадку також потомство втрачає своє місце, яке досі йому належало, та особливу гідність», – додав Папа Бенедикт XVI.
«Там, де свобода дії стає свободою творити самого себе, неминуче доходить до заперечення Творця, а отже – до приниження людини у самій суті її буття, як Божого творіння, як образу Бога. У боротьбі за сім’ю на кону є сама людина. І очевидно стається так, що там, де доходить до заперечення Бога, руйнується також гідність людини. Хто обороняє Бога, той обороняє людину», – говорив Святіший Отець в грудні 2012 року.