У штаті Техас незабаром набере чинність закон, який забороняє аборти після 6 тижнів вагітності і дає можливість кожному громадянинові судитися з лікарями та організаціями, які проводять аборти. Це був революційний крок, який мав звести кількість абортів до мінімуму (бо більшість бажаючих вбити дитину дізнаються про вагітність пізніше), але зрада і протидія збереженню життя неочікувано прийшла від тих, хто називає себе «християнами». Частина церков виступили проти обмежень на аборти та заснували так звану Конгрегацію репродуктивної свободи.
Доки одна частина християн разом із консервативними політиками роками борються за захист кожного життя, інші розгортають протилежну кампанію. У середу, 25 серпня, 25 церков оголосили про приєднання до Конгрегації і ще 70 знаходяться на етапі навчання принципам «репродуктивної свободи». Також в багатьох церквах Техасу розпочалося навчання пасторів, як говорити з вірянами про репродуктивні права, що фактично означає навчання політкоректності і толерантності до рішення позбутися дитини.
Щоб претендувати на статус члена КРС, церковні лідери проходять багатомісячне навчання аби «свідомо виступати за покращення доступу до послуг, які включають контрацепцію, аборти, догляд за вагітністю та всебічне статеве виховання дітей». Їх риторика виглядає дуже розміреною, толерантною і м’якою, але це не змінює того факту, що вони підтримують можливість мати доступ до легального вбивства дітей.
Для завершення процесу приєднання до Конгрегації, церковні збори також мають проголосувати за затвердження набору принципів, серед яких погодження, що вони «будуть довіряти і поважати жінок» [які хочуть позбутися дитини] і що доступ до послуг з охорони репродуктивного здоров’я є «моральним та суспільним благом». Статус члена КРС вже отримали більшість громад, які висловлюють підтримку ЛГБТ.
«Церкви несуть відповідальність за напрямок культури у своїй громаді, у своїй державі та в цій країні», — заявила Еріка Форбс, яка представляє Конгрегацію репродуктивної свободи. Здавалося б, правильні слова, але абсолютно неприйнятний контекст, бо стосується спротиву консервативним ініціативам. Ліберальне крило техаських церков перетворюється в рупор лівих щодо питань моральності й сім’ї.
Варто пам’ятати, що зрада біблійних цінностей починається не з декларації (це вже завершальний етап), але з сумніву в класичних християнських принципах і з постійного переосмисленням Святого Писання, згідно з вимогами часу. Коли в церкві з’являються вчення про допустимість абортів в особливих випадках чи на ранніх етапах, то ця спільнота вже стоїть на шляху до адвокації гріха.