Відомий бренд продуктів гігієни для жінок «Always» вирішив «скасувати» жінок заради вірності принципам гендерної теорії. В компанії почали відмовлятися від поняття «жінки» на користь поняття «тіла з жіночими статевими органами».
Підписуйтеся на Родину в телеграмі https://t.me/rodyna_cath
Такий підхід дозволяє не називати жінками тих жінок, які вважають себе «трансгендерними чоловіками», «небінарними особами» тощо. З іншого боку, це прояв «політкоректності» стосовно тих самоназваних «жінок», які насправді є чоловіками і мають відповідні статеві органи.
«Толерантне» формулювання було використане у 22-сторінковій брошурі під назвою «Посібник зі статевого дозрівання та впевненості для кожного», інформує Daily Mail.
У буклеті описується розвиток статевого дозрівання обох статей, але самі поняття «хлопці» та «дівчата» не згадуються. У розділі про менструальний цикл автори брошури пишуть: «Щомісяця тіла з жіночими статевими органами готуються до вагітності».
«Procter and Gamble», фірма, що стоїть за брендом «Always», уникнула коментарів із приводу запровадження «гендерно чутливої» термінології.