Минулого року ЦГЗУ опублікував допис із закликом та інструкцією як приєднатися до Маршу рівності. Цьогоріч установа пішла далі та змінила логотип і обкладинку на Facebook-сторінці, використавши символіку ЛГБТ.
Абсурдно, що Центр громадського здоров’я, який є державною установою та працює на наші податки, публічно рекламує ЛГБТ-ідеологію. Ми вже неодноразово наголошували на тому, що державним установам варто зберігати нейтральність у питанні пропагування тих чи інших ідеологій.
Нині ми спостерігаємо агресивне впровадження ЛГБТ-ідеології в медійному просторі та в різні сфери суспільного життя. На жаль, ЦГЗУ не єдина установа, яка рекламує символіку сексменшин. Нещодавно ПриватБанк випустив дизайн карт зі знаками ЛГБТ-спільноти. Крім цього, багато магазинів, студій, різних організацій змінюють свої логотипи на Facebook та Instagram сторінках у кольори веселки в знак підтримки Прайд Місяця.
Якщо ми будемо мовчати, то наступного року це будуть не лише логотипи… Якщо ви проти пропагування гендерної ідеології з боку Центру громадського здоров’я України, який є державною установою, закликаємо писати про свою позицію на їх Facebook-сторінці.