ЛГБТ-лоббі продовжує захоплювати сферу розваг. Очікується, що в 2021 році 10,2% всіх телеперсонажів, що з’являються на екранах в праймовий час дня, будуть належати до ЛГБТ. Про це повідомляє звіт, підготовлений ЛГБТ організацію GLAAD.
Офіційна мета GLAAD, американської медіа-організації, заснованої в 1985 році, – впливати на громадську думку і формувати її. Таким чином, вона сподівається здійснити в суспільстві культурне зрушення в бік прийняття способу життя представників ЛГБТ.
Доповідь під назвою «Де ми на телебаченні» публікується цією організацією щорічно і повідомляє, скільки ЛГБТ персонажів є серед постійних героїв популярних серіалів. Цей список охоплює продукцію, як провідних телеканалів, так і сервісів потокового відео, таких, як Netflix або Hulu. Результат такий: 90 постійних персонажів серіалів з 879 є представниками «ЛГБТ». У минулому році таких персонажів було 75. Це відповідає збільшенню на 1,4%.
Досягнутий відсоток – 10,2% – є найвищим серед будь-коли зафіксованих організацією GLAAD. Доповідь GLAAD також аналізує «гендерний» розподіл персонажів, а також їх расову та етнічну приналежність. Враховується те, наскільки серед героїв серіалів задіяні представники афроамериканців, латиноамериканців і тихоокеанських острівних народів. Доповідь також формулює цілі на майбутнє. Згідно з цим документом, до 2025 року 20% усіх персонажів серіалів, що демонструються в прайм-тайм, будуть представниками ЛГБТ. Крім того, передбачається, що половина героїв серіалів НЕ будуть білими. Автори доповіді вважають, що це необхідно, щоб «розваги відображали той світ, в якому вони створюються, і ту аудиторію, яка їх споживає».