Архієпископ Джозеф Курц, який очолює архієпархію Луїсвілля, нещодавно поділився своєю відповіддю з EWTN News In Depth.
“Я сказав:” Ну, ти знаєш, коли ми з тобою потрапимо на небо, і я сподіваюся, що ми обоє там будемо. Ми зможемо сказати: “У нас є багато запитань”.
Архієпископ запитав дівчинку, чи любить вона свого брата; вона сказала так. Тоді він додав: “Єдине, що ми знаємо, що нам не потрібно просити, це те, що ми з обидва змінимось через любов, яку маємо до своїх братів”.
“Це дар, за який ти вже можеш почати говорити “спасибі Богу”, – наголосив він.
Архієпископ говорив з особистого досвіду. Його старший брат Джордж жив із синдромом Дауна. Він також є основною причиною того, що сьогодні архієпископ є єпископським модератором Національного католицького партнерства з питань інвалідності.
«Я не можу уявити двох братів, які жили краще, ніж ми двоє», – сказав архієпископ Курц. «Одна з речей, про які я дізнався полягає в тому, що «життя – це не проблема, яку потрібно вирішити, а таємниця, яку потрібно прожити», – додав він, посилаючись на данського філософа XIX століття Сорена К’єркегора.
Архієпископ наголосив, що ті, хто проводить час з людьми з інвалідністю, отримують більше, ніж вони дають. Сама Церква цінує красу кожної людини, сказав він.
“Основа нашого церковного вчення дуже проста, і це велика гідність кожної людини”, – почав він. “Ми не вимірюємо людей за тим, скільки у них грошей або яка саме їхня робота, і тому незалежно від того, чи є людина з інвалідністю чи ні, ця людина велика в очах Бога, і тому ми ставимося до кожної людини, як до дорогоцінного дару”.
Люди з інвалідністю належать до Католицької Церкви, як і всі інші. Архієпископ вказав на Пастирську заяву католицьких єпископів США про людей з інвалідністю 1978 року. У 2018 році єпископи підтвердили заяву, яка закликає Церкву вітати та включати людей з інвалідністю.
“Ми почали говорити не про інвалідність як про проблему, а про людину як подарунок”.
“Той факт, що таїнства, які приймає ця особа, корисний не тільки для її духовного життя та благополуччя та безсмертної душі, а й для тіла Церкви, тіла Христа», – пояснив він.