О. Шон Гоф зіткнувся з низкою звинувачень з боку офіцерів, які звинувачують його, серед іншого, за «залякування споживачів послуг», тобто клієнтів закладу, який займається вбивством ненароджених дітей. Звинувачення тим більш дивне, що цей заклад на той час був… закритим.
Підписуйтеся на Родину в телеграмі https://t.me/rodyna_cath
О. Гоф був зупинений поліцією, коли він стояв біля закритого закладу індустрії абортів, тримаючи табличку з написом «Я молюся за свободу слова». Це стало відповіддю на нещодавні репресивні заходи проти активістів захисту життя, таких як Ізабель Вон-Спрус, яку заарештували за підозрою в тому, що вона могла подумки молитися біля т.зв. клініки абортів.
Британську владу, охоплену ажіотажем прихильників абортів, занепокоїв не тільки сам священик і його знак, а й … автомобіль. Звинувачення, висунуті поліцією, також стосуються нібито порушення закону через паркування біля підприємства автомобіля з наклейкою Unborn Lives Matter.
Місцеві закони, згідно з якими було розпочато втручання, стверджують, що будь-яка форма дії – будь то молитовна чи інформаційна – яка могла б відмовити жінку від вбивства власної дитини, заборонена. Таким чином, ліві органи влади захищають кримінальні інтереси індустрії абортів, гарантуючи, що навіть проста спроба повідомити жінкам про те, що вбивству існують альтернативи, вважається «незаконною» і каратиметься офіцерами.
Воістину диявольська фантазія місцевих законодавців досягає в цьому випадку майже антиутопічного виміру, оскільки положення включають покарання за «злочини думки», які включають мовчазну молитву.
Отця Шона Гофа вважали потенційним злочинцем, тому що… він «умів» молитися. Сам затриманий коментує справу. – Я молюся, де б я не був, подумки, за людей, які мене оточують. Як молитва через священика може бути злочином? Я часто подумки молюся біля центру абортів, але тоді я молився за свободу слова, яка сьогодні зазнає сильного тиску в нашій країні. Я завжди вважав, що мої дії є законними – свобода слова захищена національним і міжнародним правом. Цензура громадських місць, особливо тих, де ми знаємо, що багато жінок уже скористалися мирними пропозиціями допомоги щодо доступних послуг, є глибоко недемократичною.